مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

جوجه طلایی

1392/2/1 17:14
2,508 بازدید
اشتراک گذاری

دخملکم  من با اصرار  میگفته : باباجون خواهش میکنم یکی از این جوجه هاروبخر

بابایی که از آخر عاقبت جوجه خریدن میترسید  میگفت: یک چیز دیگه انتخاب کن، اما شما آنقدر اصرار کردی که منم تسلیم شدم وبه باباجون گفتم بخریم

شما کلی تشکر کردی و هفته اول روز شبت شده بود بازی با جوجه کم کم خسته شدی بردیمش روی پشت بام باباجون یک لانه خوشگل براش درست کرد هروز صبح قبل از خوردن صبحانه اول آب دونه جوجه میدادی جوجه کلی بهت عادت کرده بود وقتی دستاتو براش باز میکردی بالهای کوچیکش که تازه درامده بود باز میکرد میومد بطرفت شما کلی ذوق میکردی بهش میگفتی (جوجه خانمی) بهت گفتم این جوجه خروس اما شما میگفتی نه! جوجه کوچلو یک ماه شده بود وخیلی ناز شده بود . اما شب وقتی ما خواب بودیم بارون شدید اومد وجوجه نازت خیس خیس شده بود صبح که شد من شما دویدیم آوردیمش پایین اما دیگه فایده نداشت شما کلی ناراحت شدی .اما بلاخره با این مسله کنار اومدی حالا وقتی میگم بازم برات جوجه بخرم میگی نه مامان جون نمیتونم مسئولیتش قبول کنم بهتر جوجه ها پیش هم باشن

عزیزززززززززززززززززززم ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان سونیا
2 اردیبهشت 92 10:08
الهی من فدای این دختر فهمیده بشم که مسو لیت یک جوجه دیگه رو نمیخواد گردن بگیره عزیز دلم


ممنون خاله جونم
معصومه
2 اردیبهشت 92 11:34
آخ الهیییییییی ...این دختر فهمیده و باهوشو رو باید خورد..
ماشاالله هزار ماشاالله
مهتاب جونم خوبییییییییییییییییییییی
I LOVE YOU TOOOOOOOOOOOOOOOO
من بالاخره آپیدم عزیزممممم



اومدم عزیزززززززززززم
مامان ترنم
2 اردیبهشت 92 15:01
اي جان به اين احساس مسئوليت .

خاله قربونت بره آخه اين همه حرفهاي قلمبه سلمبه رو از كجاتون ميارين شماها؟
ترنم پارسال براي عيد دو تا جوجه خريده بود بعد از يك هفته مردن. بعد از اون چند وقتي يكبار فيلش ياد هندستون مي‌كردو مي‌رفت يه گوشه مي‌نشست و به حالت ناراحت مي گفت :غصه جوجه‌هامو دارم.


جانم
لحظه های من و تو
2 اردیبهشت 92 23:51
وای قربونش برم چه دل نازکی داره
خیلی خوشحال میشم بهم سر میزنی
مرسی از تبریکات
خیلی دوستت دارم


خواهش میکنم
مامان سانلی
4 اردیبهشت 92 16:42
سلام به دوست گلم دختر نازنینش...
مبینا جون میبوسمت گلم
الاهی فدای دل مهربونت و شعور بالات عزیز دلم..چه بامزه که میگه جوجه ها باید پیش هم باشن دیگه نخریم
سانلی هم خیلی حیوانات رو دوست داره ولی مامانش خیلی میترسه
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون عزیزززززززززززززززززم بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان تارا
4 اردیبهشت 92 18:48
چه جوجه نازی
آخی چه سرنوشت غم انگیزی
من خیلی دلم میخواد ازاین جوجه ها بخریم ولی مراقبت ازشون سخته طفلکهای بی مادر عذاب میکشن


آره سخته
مامان تارا
4 اردیبهشت 92 18:49
سلام این سایت یکی از فامیلامونه اگه مایلی لینکش کن مرسی
http://www.neekaa.ir/


باشه میام
ترنم
8 اردیبهشت 92 22:30
الهی قربون اون قلب مهربونت برم خاله خوشکلم


مرسی خاله مهربون
مامان ترنم
10 اردیبهشت 92 9:20
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی ، روزت مبارک.



روز شما مبارک مادر نمونه
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 15:30
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر
را به شما دوست عزیزم تبریک میگم



روز شما مبارک مامان عزیزززززززز
مامان ضحی
10 اردیبهشت 92 16:36
زن بودن کار مشکلی است مجبوری مانند یک بانو رفتار کنی، همانند یک مرد کار کنی، شبیه یک دختر جوان به نظر برسی و مثل یک خانم مسن فکر کنی. بزرگ هنرمند جهان خسته نباشی. روزت مبارک خانومی


روز شما مبارک خانمی
مامان تارا
10 اردیبهشت 92 22:58
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،

آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،

کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد

وزیبائی است.مادر همه چیز ماست

مادر آن روح جاودانی است که

لبریز از عشق و

زیبائی است

روزت مبارک بانو


روز شما مبارک بانوی هنرمند
ستاره زندگی
11 اردیبهشت 92 9:33
قربون تو ومسئولیتت دختر باهوش
ستاره هم جوجه داره از روز 13 به در تا الان،هنوز زنده هست


انشاا... سالم بمونه برای ستاره جون
مامانی طهورا
11 اردیبهشت 92 13:42
آفرین به مبینای باهوش و فهمیده خودممممممممممم
سجاد
14 خرداد 92 13:28
مسابقه ی بی سابقه
.
.
.
بدو بیا که منتظرم


مریم--------❤
16 خرداد 92 11:50
به به نی نی مهربون


بوسسسسسسسسسسسس