مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

مشق مهر(اولین مهرماه کلاس اول دخملی)

1392/8/9 10:57
1,631 بازدید
اشتراک گذاری

خاطرات مهرماه

سلام به دختر باهوش خودم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

جونم برات بگه یک ماه از سال تحصیلیت گذشت توی این ماه کلی برای نبودن پیش من دلتنگی کردی گریهاما بلاخره یک جوری کنار اومدی الان که یک ماه میگذره کم کم به معلمت علاقه مند شدی love heart emoticon، عاشق معلم وزشتونیblow kiss emoticon، حرف معلم بهداشت روهم خیلی خوب گوش میدی همیشه میری لقمه که برات گذاشتمeating sandwich smiley با میوه نشونwatermelon smiley میدی کارت جایزه میگیری

کلی هم دوست پیدا کردی دوست صمیمت ساراست وقتی میای خونه برای سارا نامه درست میکنی کلی هم توش پولک چیزای دیگه میزاری  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی دائم باهم برچسب رد بدل میکنید خیلی مواظب که همچیز مرتب باشه  وهمیشه میخوای نوک مداد تیز باشه 

منم با مامان سارا دوست شدمhug ko emoticon، دوتا کوچه پایین تر از خونه ما میشینن

دیروز جلسه سومی بود که رفتیم  مدرسه  خانم معلمتون جلسه رو توی کلاس خودتون گذاشت  مامانها جای بچه هاشون نشستن نمیدونم پریسا دنیای شکلک ها http://sheklakveblag.blogfa.com/چرا حس کردم نیمکت ها کمی کوچیک شده خیلی وقت بود دیگه روی نیمکت ننشسته بودم برام جالب بود کمد معلم  تزینات کلاس جدول الفبا پرده های پرنسسی  عکس بچه که گذاشته بودن روی گل و کنارشون ستاره زده بود شما سه تاستاره داشتی میگی اگه ده تا بشه معلمون جایزه میده

خیلی چیزا فرق کرده با کلاس اول من

بچه ها همه حروف الفبا بلند انگار  دیگه نوشتن یا خوندن براشون سخت نیست مدرسه براشون مثل تفریح  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

دخترم شما درس خوندن خیلی جدی گرفتی هر چیزی که معلمتون میگه به مامانتون بگید هزار بار برای من تکرار میکنی

همه چیز دقیقا همون چیزی باشه که معلمتون میگه وگرنه کلی اشک میرزی هنوز  وقتی میای میچسبی به درسات   تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی امیدوارم  یکمی نرمال بشی اینجوری هم خوب نیست

تا اینجا اینها رو خوندید

        شنبه اولین دیکته ازتون میگیرن فکرکنم

یک شعر برای آ میخونی

                   آ     ا

الف کلاس ایمان      تودل هر مسلمان

دوتا الف پیدا کن     تو اسم خوب باران 

ا  بی کلاه چه نازه    سرش همیشه بازه           

 آ با کلاه رو سرش      یه کرم دم درازه

 

 

اینم شعر برای ب  

                  ﺑ      ﺏ

اتل متل الفبا              ب مثل بوس بابا

ب مثل بارون و برف      میاد پایین از بالا

 

اینم شعر اَ مثل انار

ا اول اناره  دومش دربهار         اَ کلاه کجش رو روی سرش گذاشته

انار سرخ باغ و تو سبدش گذاشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مادر امیرین
8 آبان 92 17:36
موفق باشه دختر گلمون.
دیگه بچه هامن دارن به جمع سواد دارها میپیوندن


مرسی گلم
مامان ترنم
11 آبان 92 8:48
آفرين به اين دختر سخت كوش و درسخون. چقدر خوبه كه اينقدر درس رو جدي گرفته. شعرهاش هم خيلي خوشگلن.


ممنون خاله مهربونم
مامان ترنم
11 آبان 92 8:49
مامان خانومي نيمكت‌ها همون نيمكت‌هاي قديمي هستن اين ماها هستيم كه بزرگ شديم و از اون دنياي خوش فاصله گرفتيم.


اوه
مامان تارا
11 آبان 92 23:30
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥

اومدم
مهسا مامان نورا
12 آبان 92 0:05
عزیزم موفق باشی تا ته تهشاخه هیچی به زبونم نیومد


ای جانم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتت خودمی
سودابه
12 آبان 92 9:22
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.زنده باشینمدرک دکترا بگیری انشالله


اومد جونم
لحظه های من و تو
12 آبان 92 16:47
آخی یادش بخیر
با خوندن پستت بوی مدرسه و کتاب نو رو حس میکنم
خیلی خوب بود


واقعا یادش بخیر کاش میشد یک لحظه برگرده
مهسا مامان نورا
12 آبان 92 18:59
خاله جونی ما اپییییییم
الهه مامان روشا جون
12 آبان 92 23:27
سلام مهتاب جون.خوبید؟
یک ماهی که نبودم خیلی دلم براتون تنگ شده بود.ایشالا به سلامتی.
مبارک باشه مدرسه رفتنت عزیز دلم.امیدوارم همیشه و در همه مراحل زندگی موفق باشی.
قربونت بشم که انقدر مهربونی و واسه دوستت هدیه درست میکنی.


ممنون گل من
لحظه های من و تو
13 آبان 92 17:27
مهسا مامان نورا
16 آبان 92 14:13
خصوصی داری
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
3 آذر 92 21:30
ای جونم خانم گلمون رفته کلاس اول موفق باشی عزیزم میدونم که از دخترای زرنگ و با هوش کلاسی و همیشه مایه افتخار مامان گلت هستی خدا پشت و پناهت
مامانی حلما
3 خرداد 93 11:28
مبارکه عزیزم انشالله یه خانم دکتر موفق برای مامانی و بابایی بشی