مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

روزگار تلخ وشیرین دخترم

1392/9/26 8:21
1,550 بازدید
اشتراک گذاری

      سلام گلکم دخترک تنهایی های مامان خیلی دوست دارم ، امروز تکیه گاه تو آغوش گرم من،فردا عصای خستگی ام شانه های تو،   چیزی عزیزتر از تمام دلم نیست، ای پاره ی دلم، که بریزم به پای تو

چند وقت بود نگران بودم چون دندون های بچه های هم سن شما افتاده بود ولی برای شما هیچ خبری نبود تا اینکه یک روز صبح گفتی مامان از پشت دندونم یک دندون اومده سرش شبیه موج وقتی نگاه کردم دیدم بله هردوتا دندون نیش زده از پشت در اومده .

 دخترکم تلخترین خاطره این ماهت کندن دندونهای شیری ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤بود که خیلی اذیت شدی اولین دندون راحت افتاد منکه طاقت نداشتم خونه مادرجون کندیم ، گذاشتی زیر بالشت❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ صبح دوتا کادو خوب جاش اومده بود . برای دومین دندونت خیلی اذیت شدی اصلا نمیفتاد ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤نمیگذاشتی ببرمت ندانپزشکی نمیدونم کی به شما گفته بود آمپول میزنن، امان از دست این(دستهای پشت پرده ) بلاخره خونه مادرجون بعد نمیساعت ور رفتن بابا جون با نخ کشیدش شما آنقدر گریه میکردیگریه منم دیگه طاقت نداشتم نگرانمادرجون در  اتاق بست تا شما رو نبینم ولی بلاخره افتاد دخترم دندونت یک ریشه داره خیلی بزرگ مادرجون میگفت تا بحال دندون شیری با همچین ریشه ای ندیده 

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

 

وقتی بزرگ شدی بهتر خیلی مواظب دندونهات باشی چون ممکنه بازم ازین ریشه ها داشته باشه

 حالا از چیزای خوب مینویسم برات دختر گلم تقریبا 10 تا از حرف های الفبا رو یاد گرفته دیگه سعی میکنی نوشته های کتابها و اسمهای فروشگاه .... بخونیبعضی وقتها هم سوالهایی میکنی کنه من جوابش نمیدونم نیشخندالبته شاید یادم رفته زبانمیگی چرا قرآن  با الف کلاه دار با اینکه وسط کلمه

هر روز کاردستی های جالب درست میکنی برای دوستت سارا و اونم

برای  شما

این کاردستی سارا ست برای شما

اینم کاردستی شماست برای سارا که خودت درست کردی بدون کمک من


چند روزی هم هست که من میاد مدرسه شما براشون کارهای کامپوتری انجام میدم شما خیلی خوشحالی که من میتونی ببینی

Waving Hi Heart animated emoticon

راستی یک اردو شهربازی هم رفتی وکلی بهت خوش گذشت یک نقاشی عاشورا از حضرت علی اصغر کشیدی که زدنش توی سالن مدرسه وکلی امتیاز هم گرفتی  

  اینم کلبه کوچلو شماست که همیشه بیرون همرات


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان ترنم
21 آذر 92 8:15
مهتاب جون كار هر روزه ما هم شده اينكه ترنم مي‌پرسه چرا دوستام دندونهاشون لق شده ولي براي من لق نميشه؟؟؟ نمي‌دونم چرا ولي فكر كنم به اين خاطره كه اين بچه‌ها از همكلاسي‌هاشون كوچولوترن. درسته منم همین فکر میکنم
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
25 آذر 92 14:07
آخی مبارکه عزیزم دندونت افتاده من هنوز خاطرات دندون افتادن هام رو به یاد دارم چه مصیبتی بود یکیش نمی افتاد یه شکلات تافی خوردم دندونم بهش چسپید و افتاد البته از اون شکلات ها فکر نکنم الان باشه مال دوران جنگ بود امان از دستهای پشت پرده آخه چقدر دلم برات تنگ شده میام ببینمت
محب مهدی
26 آذر 92 11:27
با سلام ، محبان مهدی (عج) منتظر حضور گرمتان هستیم
مامانی درسا
29 آذر 92 14:20
عزیزم انشاالله دیگه اذیت نشی گلم ....... آفرین به دختری با سوادمون هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
مامان ترنم
30 آذر 92 12:53
شب ولادت میترا ،الهه ی مهر بر آن شویم همانند پیشینیان اهریمن وجودمان را مغلوب ساخته تا روشنایی مهر و محبت در دلمان جوانه زند و بذر عشق و دوستی طولانی ترین شب سال را منور کند یلدا مبارک
مامان تارا
9 دی 92 8:16
سلام سلام به روی ماهتون خوبین خوشین دلم براتون لک زده بود الهی الهی دندونا اذیتش کردند مبارکت باشه عزیزم دندونای تارا که از 5 سالگی شروع به افتادن کردند تا الان 4 تا دندون کنده و سه تاش جاشون دراومده من طاقت ندارم ولی تارا خودش راحت درشون میاره آفرین به این دخمل باهوش چه کاردستی های خوشگلی/ چه بچه های خلاقی
Kiarokh
10 دی 92 23:37
سلام مهتاب جون شکلکستان با تغییرات برگشته ! بدو بیا بهم بگو وبلاگ چطور شده و چه شکلکایی رو بیشتر نیاز داری تا بذارم
مهسا مامان نورا
12 دی 92 22:33
سلام دوستم از بعد ازظهر تا الان هرچی سعی میکنم نمیتونستم پیام بزار الهی بمیرم جون دلم چقدر درد کشیده عزیز خاله مامان یببرش زیر نظر دندانپزشک کودکان اینطوری بهتره .وای چه ریشه ای منم تا الان ندیده بودم فدات شم خاله قربون اون کاردستیهای قشنگت وای چه چادر نازی داری خوش باشی عزیزم.
اکرم
14 دی 92 19:28
سلام دوست خوبم .خودم و نی نی یه وبلاگ تازه داریم . خوشحال میشم بهم سر بزنی وبلاگم بدون حضور دوستان بی روحه
لحظه های من و تو
17 دی 92 23:00
سلام یکی از دوستان ختم حدیث کسا برگزار کرده اگر براتون امکان داشت به این آدرس http://autumn-breeze.blogfa.com/ سر بزنید. با تشکر
مهسا مامان نورا
20 دی 92 21:56
چند بار پیام گذاشتم مثل اینکه به دسستون نرسیده الهی بمیرم مامانی حتما ببرش زیر نظر دندونپزشک کودکان تا تحت نظر باشه و اینقدر درد نکشه من هم تا به حال ریشه این مدلی ندیده بودم فدای اون خونه قشنگت خاله بووووس
maman sonia
29 دی 92 12:28
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
پرنیان
30 دی 92 13:33
این پری خانوم چه عکسهای قشنگی داره
مامان تارا
1 بهمن 92 7:48
سلام دوست عزیز ببخشید مزاحم شدم میشه همین امروز به این آدرس بیاین و به دخمل من رای بدین ممنون میشم عزیزم شماره 2 تارا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/
سودابه
13 بهمن 92 22:31
سلام و صد سلام دخملم خوبین الحمدالله. ال وعده وفا ببین نازنینم اومدم بازدیدتون رو پس بدم البته لی لی چون هنوز پام جوش نخورده موندم اگر جوش نخوره به هر جهت مادر که باشی حتی اگر وبلاگی همیشه دلت برای بچه هات می تپه و هر جور شده میری خونه اشون ولو با یک پا و لی لی دوستتون دارم بسیار زیاد مهتاب جونم نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم که به وب خاموشم سر زدی جهت احوالپرسی
مامان امیرناز
15 بهمن 92 22:57
سلام عزیزممممممممممم مثل مامانش این دختر گل هنرمنده ایشالا علی اصغر نگهدارت باشه فرشته خوشحال میشم بهمون سر بزنی عزیزم
سودابه
16 بهمن 92 19:07
سلام عزیزم بدینوسیله از شما و نی نی نازتون برای شرکت در جشن تولد آقا مانی نوه دلبندم دعوت به عمل می آید امید است با تشریف فرمایی خود رونق جشنمان را دو چندان کنید. منتظر قدوم سبزتان هستیم. اسپیکر ها روشن
مامان ترنم
21 بهمن 92 10:06
خيلي كم پيدا شدي عزيزم. كجاهايي؟؟؟؟
مامان تارا
23 بهمن 92 8:57
کجایین بابا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نگران شدیم
مامان ترنم
28 بهمن 92 8:44
عزيزم خيلي وقته ازتون خبري نيست. كجاييد پس؟؟
مهدی کوچولو
5 اسفند 92 19:06
سلام به به ما بالاخره اومدیم خوبید ؟چه خبر؟ حسابی بزرگ شدی عزیزم عجب ریشه بلندی ی ی ی ی ی ی امیدوارم دندونات همیشه سالم باشن
بانو
12 اسفند 92 15:31
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
مامان تارا
14 اسفند 92 7:53
مامان ترنم
28 اسفند 92 8:43
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی.
مامانی درسا
4 فروردین 93 13:50
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
مامان ترنم
31 فروردین 93 10:48
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــدا عشق مظهر است بعد از خـدا به سجده بوَد زآنکه مادر است روزت مبارك بانوي مهربان.
مامان سونیا
5 مرداد 93 10:35
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود عید شما مبارک
بانو
13 مرداد 93 12:04
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان فرشته های آسمانی
15 مرداد 93 7:44
سلام مبارک باشه خانمی دختر نازی دارید ماشالله اگه موافق به تبادل لینک بودید خبربدین