مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

مادر

1392/2/11 0:45
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز روزِ توست، ای مهربان‌ترین فرشته‌ی خدا.
بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم؟
صبر و مهربانیت را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جا دهم؟

آن زمان که خط خطی های بی‌قراری ام را با مهر و محبّتت پاک می‌کردی و با صبر و بردباری کلمه‌ به کلمه ی زندگی را به من دیکته می‌گفتی خوب به خاطرم مانده است.
و من باز فراموش می‌کردم محبت تشدید دارد.

در تمام مراحل زندگی، قدم به قدم، هم پای من آمدی، بار ها بر زمین افتادم و هر بار با مهربانی دستم را گرفتی.
آری، از تو آموختم، حتی در سخت ترین شرایط،
امید را هرگز از یاد نبرم.

 چه روزها که با مهر مادرانه ات لقمه‌های عشق را در دهانم می‌گذاشتی
و من باز لجبازتر از همیشه دستت را رد می‌کردم!

وقتی بوسه بر دستان چروکیده ات می‌زنم،
یاد کودکی‌ام می‌افتم که همیشه به خاطر لطافت دستانت به همه فخر می‌فروختم
و حال به خاطر خشکی دستانت با افتخار می‌گویم این دستان مادر من است که تمام زندگی‌اش را به پای من گذاشت؛
من با نوازش همین دست ها بزرگ شدم و امروز با تمام وجودم می‌گویم:
مادرم مدیون تمام مهربانی‌هایت هستم و  کمی کمتر از آنچه تو دوستم داری، دوستت دارم.

دلم میخواهد فاصله ها را کوتاه کنم وهزار بار دیگر بردستانت بوسه بزنم

 

اینم کاردستی دخملی برای روز مادر


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
11 اردیبهشت 92 1:34
زن بودن کار مشکلی ست؛ باید مانند یک کدبانو رفتار کنی، همانند یک مرد کار کنی،

شبیه یک دختر جوان به نظر برسی و مثل یک خانم مسن فکر کنی.

ای بزرگ هنرمند زمان، خدا قوت و روزت مبارک


روز شما مبارک گلم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
11 اردیبهشت 92 3:53
در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست
روزت مبارک عزیزم


روز شما مبارک عزیزم
مامان ترنم
11 اردیبهشت 92 8:46
زن ، روشن ترین افق پیروزی و پرشکوه ترین اوج موفقیت است

بوسه بر دستان پر مهرت میزنم و شکوه بیشتر را برایت آرزو میکنم

روزت مبارک




روز شما مبارک گلم بوسسسسسسسسسسس
ستاره زندگی
11 اردیبهشت 92 9:34
روز زن ومادر برشما عزیز مهربون مبارک .
دست دخمل خوشگلمون هم درد نکنه


ممنون عزیزم
منا مامان یسنا
11 اردیبهشت 92 10:16
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش





که مهریش تا ابد در دلم جای دارد





تو بهترین گل ، میان شهر گلهایی





تو رنک آفتابی ، شب که می رسد





مسل ستاره گوییا مهتابی ، مادر خوبم





روزت مبارک






روز شما مبارک خانمی گل




ترنم
11 اردیبهشت 92 12:15
مهتابم عزیزم روز زن و مادر بر شما مهربان دوست داشتنی مبارک باشه ایشالله همیشه سالم و خندون باشی


مرسی گل من بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامانی طهورا
11 اردیبهشت 92 13:41
عزیزم روزت مبارک
مبینا جونمو ببوس


روز شما مبارک
مامانی طهورا
11 اردیبهشت 92 13:44
چه کاردستی خوشگلی دست مبینا خانوم درد نکنه
مامان تارا
11 اردیبهشت 92 16:17
چه متن زیبایی خیلی قشنگه مرسی





و در مورد یقه لباس:

این ساده ترین یقه ای که میتونم بدوزم / کافیه یقه لباس رو به شکل هفت برش بزنی بعد یه نوار بلند عرضش هرچه دوست داری بلند باشه همون رو میزنی من 10 سانت زدم بعد نوار رو دورتادور یقه لباس میدوزی /به همین راحتی

مرسی دوست گلم

چقدر ساده بود اما خیلی قشنگ درست کردی

منم حتما امتحان میکنم




مائده(ني ني بوس)
11 اردیبهشت 92 18:15
روزت مبارك عزيزمچه كادوي خوشگلي از دخملت گرفتي خوشبحالت


ممنون عزیزم
معصومه
11 اردیبهشت 92 19:35
عزیز دلم مهتاب قشنگم روز زن و مادر بر شماهم مبارک...
وای الهی دختری چه کادوی خشجلی برا روز مادر درس کرده...حسابی کیف کردی ها با این کادو


ممنون کی بشه نی نی شما بهت کادو بده ایشاا...
معصومه
12 اردیبهشت 92 11:32
پس کامنت من کو؟


عزیزم اگه کامنت هم نظری میام پیشت شما همه جوره برای ما عزیزییییییییییییییییییییی
سپیده از وبلاگ "کودک من"
13 اردیبهشت 92 1:39
خانمی ادرس رو محبت می کنید تا کتابها رو براتون بفرستم


چشم الان میام پیشت
سودابه
14 اردیبهشت 92 18:01
سلام عزیزم خوبی خانم ؟ممنون که به وب ما اومدید درجواب سوالت نه گلم من معلم نیستم بلکه نویسنده ام اگر خدا قبول کنه
اینم آدرس برای آخرین داستانم که روی سایت رفته
http://sarsaraa.ir/


خوندمش خیلی عالی بود
سودابه
14 اردیبهشت 92 18:04
عسلم چه بزرگ شدی ماشالله و صد البته خیلی خانم و زیبا مهتاب جونی زود داماد دار میشی


ممنون سودی جونم
مامان مرضیه
31 اردیبهشت 92 8:04
گاهی فکر میکنیم باید کاری بزرگ و شایسته برای دوستان و کسانی که دوستشان داریم انجام دهیم؛ ولی چون در توانمان نیست ، از خود ناامید و دلخور میشویم . ولی باید به نکته ای توجه کرد :

باران بزرگترین و زیباترین هدیه آسمان به زمین است ولی از قطرات کوچک و ناچیز آب تشکیل شده است .

تکرار باران گونه ی محبت هایِ بسیار بسیار کوچک ما در حق عزیزانمان ، چیزی از یک شاهکارِ بسیار بسیار بزرگ کم ندارد ...


خیلی زیبا بود