مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

دخملی وسیزده

1392/1/26 15:58
2,176 بازدید
اشتراک گذاری

 من هرگز طبیعتی از این دست زیبا و مجنون به چشم ندیده ام
هرگز پیش از تو جهان را نظاره نبوده ام
من شب را از گیسوان تو درک می کنم
و می بینم


نور را از نگاهت
تمامی گل های جهان را از لبانت
نسیم دل انگیز را از دستانت
و همچنان که دریا را از قلبت
سر سبزی و بهار را از جان ات
هرگز کسی
حتی طبیعت زمین
نتوانسته تا اینگونه خود را زیبا ترسیم کند

وبه این زیبایی آراسته خود را بیاراید


پارک تنیس کرج

پارک تنیس کرج

لواسون (فشم) تهران

پارک کرج

پارک کرج

اینم دخملی موفرفری خودم خونه مادرجون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ضحی
26 فروردین 92 17:05
بابا خوشگل خانم ماشالله چقد بزرگ شدی چه موهای قشنگی داری عسلی


ممنون خاله جونم
مامان ترنم
26 فروردین 92 23:36
چقدر ناز و خوشگل شدی گل دخمل . مثل همیشه زیبا با موهای خوشگل.
مامانی پس کی می خوای رویای دخترمون رو تبدیل به واقعیت کنی؟؟؟؟؟


منم مثل شما جوابش نمیدونم هرچی خدا بخواد
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
27 فروردین 92 2:32



ممنون گلم
مامان سونیا
27 فروردین 92 14:26
ماشاالله هزار ماشالله اکبر به این خوشگل خانم هنرمند با کارهای هنری قشنگش و عکسای نازش


ممنون خاله جونم بوسسسسسسسسسس
مامان تارا
30 فروردین 92 23:01
مبینای عزیزم عکسهات خیللللللللی ناز شدن دوست داریم یه عالمه بوووووووووووووس


ممنون خاله جونم
ستاره زندگی
30 فروردین 92 23:08
بر ای دخترهنرمند وخوشگل


ممنون
مامان زهرا
27 اردیبهشت 92 4:07
بهار مامانه برسام
26 خرداد 92 14:37
یه عـــــــــــــــــــالمه بــــــــــــــــــــوس واسه ناز دخمل خوشمل
مامانیه مهربون ناز دخملی رو از طرف من ببوس


بوسسسسسسسس
لیلا
4 تیر 92 18:31
سلام مامانی لطفا واسه این پرنسس اسفند دود کن.ماشاالله ماشاالله.

راستی میشه به پسر من رای بدید کد 126

http://www.niniweblog.com/images/festival92/126.jpg

با سپاس


باشه گلم