مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

اینم هنرمندی دخملی توی روزهای آخر سالی که گذشت

1392/1/26 15:31
1,429 بازدید
اشتراک گذاری

 این چندتا کاردستی گذاشتم به سفارش سپیده جون 

این نقاشی رو مبینا جون روزآخر عید وقتی داشتیم هفتسین میچیدیم با خلال دندون درست کرد

اولی که موهای فرفری داره با لباس آبی خودش دومی خواهر خیالی

اینم کوزه هایی که براش خریدم با چسب  و رنگ انگشتی ومهرهای رنگی وماژیک طلایی ونقرهای درست کرده

ماژیکهای مامانی رو حسابی خراب کردهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان دوقلوها
26 فروردین 92 16:02
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان به همراه پسر عمه شون سید محمد رضا غفاری توی جشنواره آتلیه سها شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیان و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین


چشم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
26 فروردین 92 19:40
با سلام. این کاردستی رو تو مسابقه گذاشتم و اگه کار دیگه ای هم درست کردید در خدمتم


ممنون عزیزم
مامان ترنم
26 فروردین 92 23:40
وای که چه دختر هنرمند و با سلیقه ای . آفرین به این ابتکار .
مامانی تو هم بابت ماژیکهات زیاد غصه نخور . ارزش شکوفا شدن خلاقیت گل دختر رو داشت.


آره عزیزم فدای سرش دیگه دختر هنرمند داشتنم خرج داره
ههههههههه
معصومه
29 فروردین 92 11:21
ای جاااااااااانم با این دختر هنرمند..
بعله مهتاب خانوم کجایین؟چه خبرا؟من میگم این مهتاب جون کجاست ی سر به ما نمیزنه..
خوش گذشت؟


دلم برای خودت واون نینی نازت خیلی تنگ شده بوسسسسسسسسسسسس
مامان تارا
30 فروردین 92 23:03
هزار آفرین به این عسلک هنرمند
نقاشیت خیلی قشنگه همینطور کوزه هات

مهتاب جون مسابقه رای گیری هم داره ؟



بروزیم


نمیدونم عزیزم بپرسم خبرت میکنم
ستاره زندگی
30 فروردین 92 23:09
هنرمندی دخترمون فکر کنم به مامانی رفته


ممنون خاله خوبم
مامان سانلی
4 اردیبهشت 92 16:44

افرین خانوم هنرمند...بسیار زیبا و هنرمندانه


ممنون خاله جونم
لحظه های من و تو
6 اردیبهشت 92 19:01
دختر نازت خیلی هنرمنده . استعداد داره توی نقاشی و هنر دستی ، باید توی این زمینه رشد کنه. کلاس آموزشی ثبت نامش کن


ممنون گلم خودم تو فکرشم اگه خدابخواد مینوسیم تابستون
سجاد
6 خرداد 92 0:21
پیش منم بیا ... منتظرم


الان میام مرسی
بهار مامانه برسام
24 خرداد 92 19:40
سلام به این دخملی ناز و هنرمند و مامانیه مهربونش
هزار ماشالله به این دخمل ناز که انقدر هنرمنده
انشالله همیشه همینطور باشه که این هنرمندی و خلق زیبایی ها نشون از روح وسیع و زیبای این ناز دخملیه
ماشالله دختر ناز به کارای زیبات ادامه بده ما هم میایم میبینیم کیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف میکنیم


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
بهار مامانه برسام
24 خرداد 92 19:41