مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

ما اومدیم

1391/11/24 0:21
727 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستجون های خودم ممنون از حضور پر مهرتون . بلاخره یکخوره از کارها جابجایی تمام شد

دلم برای تک تکتون تنگ شده . کم کم به همه سر میزنم خونه جدید بدک نیست اما خیلی مشکلات که  فکر نمیکردیم  وجود داشت . خونه هنوز تکمیل نبود مجبور شدیم یک هفته خونه مامان همسری بمونیم . توی اسباب کشی گارکر ها نتونستن بوف بالا ببرن  چون سقف راه رو کوتاه بود مجبور شدم بزارم توی پارکینگ خیلی دوست داشتم و......

دخترم اول نیاوردمش ممکن بود توی ذوقش بخوره اتاقشو که چیدم بعد از خونه مادر جون آوردمش تا ببینه خونه جدید خوشبختانه خوشش اومد

روزهای اول خیلی سخت بود چون شهر کوچیک امکاناتشم نسبت به شهر های بزرگ کمتر  اما زمان که گذشت قابل تحملتر شد فعلا یک پارک پیدا کردم قرار پیاده باهم بریم پارک . اولین مهمان های خونه جدیم دوست های خوبم بودن که از تهران اومدن کلی خوش گذشت گرچه نشد خوب ازشون پذیرایی کنم .فعلا تا اینجا داشته باشید تا بعد {#emotions_dlg.e38}

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ستاره زندگی
24 بهمن 91 7:01
سلام مامانی،انشالله روزها وخاطرات خوبی در این خونه داشته باشی
کار خوبی کردید که دخترمون رو بعد آوردید


مرسی عزیزدلم
مامان ترنم
24 بهمن 91 7:48
سلاااااااااااااام مبارك باشه عزيزم. ان شاا... توي خونه جديد هميشه سلامتي باشه و خوشي . اميدوارم خونه پر بركتي براتون باشه. راستي شما ساكن كجا هستيد؟


ممنون عزیزم کرج هستیم
مامان ترنم
24 بهمن 91 7:48
عزيزم من شما رو به یک بازی وبلاگی دعوت کردم...
لطفا سري به وبلاگمون بزنيد.


باشه
شیما مامان درینا
24 بهمن 91 11:12
ایشالا به سلامتی دوست خوبم . امیدوارم خونه پر برکت و خوش قدمی براتون باشه و توش یه عالمه روزهای خوب داشته باشید چه قدر خوب که مبینای عزیز هم خوشش اومده یواش یواش جا می افتین و همه چیز عادی میشه . ما هم خارج از تهرانیم شهر پردیس خیلی ام راضیم از خیلی از محله های تهران برامون بهتره موفق باشید


ممنون گلم مرسی که بیادم بودی
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
24 بهمن 91 11:46
دوست بزرگوار و عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
معصومه
24 بهمن 91 12:11
سلام عزیزم به سلامتی.. برو خصوصی


اومدم
معصومه
24 بهمن 91 12:19
ببخشید تیک خصوصی شو نزدم تاییدش نکنی..
آیکون خجالت


عیبی ندار گلم پاکش میکنم
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
24 بهمن 91 13:39
دوست بزرگوار مامان مبینا
برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید.
از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.




باشه حتما میام
ترنم
24 بهمن 91 16:47
خونه جدید مبارک باشه مهتاب جونم ایشالله به سلامتی و دل خوش همیشه در کنار هم و در خونه جدید خندون باشید
خدا را شکر به سلامتی کارات تموم شد ایشالله زود زود به خونه جدید و شهر جدید عادت کنید


ممنون عزیز دلم
مامان تارا
24 بهمن 91 18:22
خسته نباشی بانو خونه جدید مبارک
نگران نباش تا چشم به هم بذاری عادت میکنی
دلتو از نگرانیها پاک کن و پرش کن از شادی

این مدته منم درگیر دکتری تارا بودم و به وب نمی اومدم تا امروز


آخه انشاا... گلت بهتر بشه و دیگه سرماخوردگی برنگرده
لحظه های من و تو
24 بهمن 91 23:36
مبارکتون باشه. انشالله خونه جدید براتون پرشه از خیر و برکت و شادی و عشق و آرامش


ممنون از دلگرمیهات عزیزمممممممممممی
مهدی کوچولو
26 بهمن 91 3:11
خونه جدید مبارک خسته هم نباشی بانو،منم دارم خونه تکونی میکنم با اعمال شاقه منم وقتی از تهران اومدم بندر خیلی خورد تو برجکم بخصوص که مهدی خان از همون روزهای اول همش مریض شد و اینجا امکانات پزشکیش خوب نبود ولی حالا خیلی بهتر شده شرایط امیدوارم شما هم بهترین ها رو اونجا تجربه کنید


وای چه خبر از ورجک با نمکت دلم تنگ شده اومدم پیشت بوسسسسسسسسسس
مبینا گلی
27 بهمن 91 16:30
سلام گلم خونه جدید مبارک انشاالله خونه جدید پر از خیروبرکت باشه


ممنون عزیزم
مامانی طهورا
28 بهمن 91 19:51
سلام مهتاب جونم خوبی خانمی؟مبینا جونم چطوره؟ خونه جدیدتون هم مبارک باشه انشاله که هم شما و هم مبینا جون خیلی زود به اونجا عادت کنین
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
3 اسفند 91 1:29
مهتاب جون تو نظرات جواب داده بودی اومدید کرج.درسته؟
خب ماهم کرج ساکنیم.من خیلی راضیم.شما کدوم منطقه هستید؟تو رو خدا بیا پیشمون تنها نمونید.منم البته 3 ساله اومدم اینجا ولی باز یه کم عادت کردم نسبت به شما که تازه اومدی.
خیلی خوشحال شدم که اومدی پیشمون.


اومدم پیشت
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس