مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

صندوقچه خاطرات

1391/11/30 11:10
698 بازدید
اشتراک گذاری

دریای مهربانی 

 

زندگی باور میخواهد آن هم از جنس امید

یک امید قلبی به تو گوید که

خدا هست هنوز

 

گلکم  برای همیشه برای مامان خانمی وباباجونی خودت لبخند بزن به قول خودت چشمات نازتر میشه گل مهربونم

 

به به چه دختری چه دختر گل بسری

 

صورت ماهش رو ببین چشم سیاهش رو

 

بین غنچه باز شده گل شده پیداشده

 

 

 

 

متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید

 قلب

متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید 


 

  

یک سال باهم بودن مبارک

یک سال خاطره بازی مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ثمين
6 آبان 90 15:18
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان مهراد
8 آبان 90 22:43
سلام عزیزم من تازه با وب شما آشنا شدم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم





منم ار وبلاگ شما خیلی استفاده کردم مهردادتو ببوس
خاله مبینا
18 آذر 90 16:11
سلام خوبی من عکسهای مبینا رو که تو توی وبلاگت گذاشتی رو گذاشتم توی فیس بوک قسمت بچه های نازوخوشگل همشون پسندیدن عکسهای بهتری از مبینا رو بذار توی وبلاگ تا من برای اونا بفرستم ...


باشه عزیزم
سودابه
28 اسفند 90 2:17
چه دختر نازنینی . خدا حفظش کنه . تولدش هم مبارک .