مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

دل من فقط طپش دل تو میزند

1391/11/30 11:13
657 بازدید
اشتراک گذاری

 

 بنام خدای غنچه های شکفته

حوالی آذر ماه بود که احساس می کردم دل درد دارم دکتر رفتم خوب نشد وقتی بیشتر شد. رفتم متخصص زنان  سونگرافی  نوشت اما توسنوهم سالم سالم بودم باخودم گفتم شاید مریضی بدی باشه بلاخره آزمایش  دادم اما وقت نکردم برم جوابش بگیرم

باباجونت گفت : جواب آزمایشتو گرفتی ؟

گفتم خوب شدم .

اما باباجونیت خودش رفت همان روز بگیره ظهرشد دیدم باباجونت نیومد

چون باباجونت دیکرده بود نگران شدم .

میخواستم بهش زنگ بزنم . که دیدم در زدند باباجونت بود

 دیدم باباجون با یک عالمه خوراکیهای جواجور ومیوه آمده گفتم چی شده ؟ باباجون با لبخند گفت مبارک گفتم چی ؟ باباجون گفت ما داریم صاحب نی نی میشیم . تعجب کردم

خیلی خوشحال شدم . باخودم گفتم کاش خودم میرفتم جواب میگرفتم .اما باباجون پیشدستی کرد زودتر ازمن فهمید که باباشد. همیشه فکر میکردم من به اون این خبر خوب را میدم اما نشد .

 مژده مژده خدای مهربان از اسمان  هدیه فرستاده برامون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمين
1 آبان 90 18:01
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!
اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php





مرسی حتما میرم