مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

بهترین خواست خدا برای من

1391/11/8 9:32
851 بازدید
اشتراک گذاری

http://www.niniweblog.com/upl/roz86/13399437983.jpg

تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی

و بهترین غزل توی دفترم باشی

تو آمدی که بخندی ، خدا به من خندید

خدا کند که ببینم عروس گلهایی

خدا کند که تو باغ صنوبرم باشی

تو آمدی که اگر روزگارمان بد بود

تو دست کوچک باران باورم باشی

بیا که روی لبت باغ یاس می رقصد

بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی

تو آمدی و خدا خواست از همان اول

تمام دلخوشی روز آخرم باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

ترنم
8 بهمن 91 17:01
مهتابم امیدوارم خدا همیشه بهترین لبخندها را برات هدیه بیاره و مبینا یه نازنینمو که بهترین لبخند خداست را همیشه برات صحیح و سلامت نگه داره مهتابم منم یه عالمه حرفو و دلتنگی دارم که دوست دارم باهات حرف بزنم ایشالله زود زود کارات انجام بشه و بشینیم یه دل سیر با هم حرف بزنیم


انشاا... خیلی زود میام گلم پیشت

مامان ضحی
8 بهمن 91 23:52
سلام مامان با احساس خدا دخترتونو براتون نگه داره خدا حفظش کنه من شمارو لینک کردم. به ما سر بزنید


چشم گلم
مامانی طهورا
9 بهمن 91 0:10
الهی که به همه آرزوهایت برسی


ممنون گلم
مامانی درسا
9 بهمن 91 13:39
جونمی عزیزم با این قلبی که دورت کشیدی ..... عزیزم این قلب مامان و باباس که دلشون نمی یاد شما رو غیر از قلبشون جای دیگه ای جا بدن ......


تشبیه جالبی بود گلم
معصومه
9 بهمن 91 17:03
سلام مهربان..ممنون از لطف بی اندازه تون..و هزار ماشاالله به این دختر زیبایی که دارین..ممنون که نگاه مهربونتون نوشته های ناشیانه و انتظار منو خوند و برام یادگاری نوشت...بازم منتظر نگاه مهلبونتون هستم..التماس دعا..


عزیزم خیلی زیبا نوشته ای ازگلت الان میام پیشت بوسسسسسسسسسس
آتیلا جون و مامان شیما
9 بهمن 91 17:49
سلام مهتاب جان
ممنون که اومدی پیشم وافتخار آشنا شدن با دوست خوبی همچون تو رو نصیبم کردی...
خدا عزیزت رو واست حفظ کنه که مثل یه فرشته میمونه...
دلتون شاد
لبتون خندون
میبوسمتون عزیزم


ممنون گلم منم به دوستی شما افتخار میکنم
مامان تارا
9 بهمن 91 18:18
واییییییی منم این شعرو خیلی دوست دارم

چقد عکس خوشگلکم زیباست /دوستتون دارم مبینا جونم و مامانی مهربونش


ماهم دوستون داریم بقول دخملی عاشقگتونیم
مامان ترنم
9 بهمن 91 18:36
آفرين ماماني . حرف دل همه ما رو به گل دخترامون زدي . خدا كنه كه هميشه گل لبخند روي لبهاتون باشه.


ممنون گلم بوسسسسسسسسسسسسسسسس
ستاره زندگی
10 بهمن 91 14:11
برای مامانی بخاطر این حرفهای قشنگش
اینم برای دختر نازمون


مرسی گلم بوسسسسسسسسس
مامان ماني مسافر كوچولو
12 بهمن 91 12:29
مطالبتون خوندم هنرمند ادم برفي خيلي خوشگل بود ني ني بوسسسسسسسس


ممنون گلم
زینب عشق مامان و بابا
12 بهمن 91 13:29
سلام سلام حالتون خوبه همیشه به شادی
گل زیباتون چطوره؟مشتاق دیدار
با جشن تولد زینب بروزیم


آخ جون جشن تولد الان میام
مبینا گلی
12 بهمن 91 20:01
عزیزمممممممممممممم خداحفظش کنه


ممنون عزیزم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
13 بهمن 91 2:03
دختر گلت رو ببوس عکسا خیلی زیباس نوشته هات هم زیباس دخترت از همه زیباتر


چشمای شما زیبا میبینه دوست زیبای من
مامان سانلی
14 بهمن 91 19:02
سلام به دوست جدیدم و دختر ملوسش....
خوشحالم از اشناییتون . ممنون که اومدین پیشمون. و شرمنده که دیر جواب کامنتتونو دادم. یه مدت نیومدم نت. وقتی اومدم کامنتیتونو دیدم. حس کردم شما پر از مهربونی هستین.
لینکتون کردم دوست گلم


لطف داری دوست مهربونم
مامان تارا
14 بهمن 91 23:14
سلام و درود به دوتا گل نازنین
چه خبراز احوالاتتون مستقر شدین به حمدالله؟


بلاخره اومدیم
مبینا گلی
15 بهمن 91 8:29
سلام عزیزم پست جدید گذاشتم منتظرتم


میام پیشت عزیزم
ستاره زندگی
17 بهمن 91 19:57
مامانی خدا قوت
اسباب کشی تموم شد؟


بلههههههههههه
لحظه های من و تو
19 بهمن 91 0:11
خدا حفظش کنه. ماشالله خیلی نازه. انشالله یه ذره از مهر مادریت نصیب من شه


یک دنیا نسیبت میشه عزیزم
معصومه
19 بهمن 91 16:36
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
3 اسفند 91 1:24
وای چه عکس خوشگلی.چه متن زیبا و پر احساسی.آفرین بهت مهتاب جون.


عزیزمییییییییییی