مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

سلام بهانه دلنوشته های من

1391/9/18 22:07
2,120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمی خودم تاخیر دوهفته ای منو ببخش گلم خیلی مشغله داشتم عزیزدلم  دلم برای نوشتن از تو از همه کارهای قشنگت بهانه هات  بازی هات تنگ شده عزیزم

عاشقانه برای دخترکم مینوسیم برای تو که تمام بهانه من برای نوشتنی برای زندگی و بهانه من برای لبخند زدن الهی فدات شم وقتی میای لبهامو با دستهای کوچلوت میکشی میگی بخند بین چقدر قشنگ میشی . دلم میخواد تمام خنده های دنیا رو بهت هدیه بدم  .

امروز که نگاهت میکنم روحم مسخر چشمان تو میشود ومیان دستهای کوچکت گاهی آنقدر آرامم، که دوست دارم توی همون جای کوچک زندگی کنم

 

نمیدونم چرا  روزهای پاییز دلم بیشتر دلتنگ میشه شاید بخاطر اینکه رفتن توی ذهنم تداعی میکنه . گلم شما این فصل خیلی دوست داری هر روز وقتی از مهد میارمت توی پارک میشنی برگهای درخت هارو جدا میکنی همیشه هم برگ های خشک کوچلو میچینی . (میگی مامانی اجازه میدین برشون دارم) منم اجازه میدم ولی نمیدونم با اینهمه برگ خشکیده که جمع کردی چه کنم !

من عشق را در تو تو را در دل دل را موقع تپيدن و تپيدن را به خاطر تو دوست دارم 

 

برای زیستن اینک تویی بهانه من،به شوق روی تو زنده ام  

 

 

 

 

 

 

در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست میدارم . . .

 

 

تــــــو مــــی خــــــنــــدی

چــــــه شـــیـــریـــــنــه

 دخترم تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

 تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگارم رنگ شادی وصفابخشیدی .

فرشته من وجودت  آسمان و زمین را برایم بهشت کرده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

romina
13 آذر 91 15:53
اي جووووووووووووووووووونم چقدر ناز دلم ضعف رفت
مامان تارا
13 آذر 91 18:29
سلام عزیزانم / هم عکسها هم دلنوشته هات خیلی زیبا هستند و این نشان از زیبایی نهاد و روح و سرشت شماست / میبوسمتون مهتاب جان روح پاک و لطیفی داری برو خصوصی
مامانی طهورا
14 آذر 91 10:02
چه عکسای خوشگلی گرفتی
آفریــــــــــن
دوست هنرمند خودمی


ممنون گلم چه خبر از خودت و طهورا جون ؟
مامان نازی
14 آذر 91 11:18
سلام دخترم کیانا توی مسابقه شرکت کرده خوشحال میشم اگه رای بدید و امکان اینکه 2تا رای بدید وجود داره و کد عکس کیانا 57 و سایت مسابقه http://ninimod.niniweblog.com/post24.php


چشم
مامان سونیا
14 آذر 91 11:37
ای جانم خیلی عکساش خوشگلن خدا نگهدارت باشه خاله


لطف دارین شما
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
14 آذر 91 12:27
خیلی عکسا جالبه کاش مینوشتین کجاس


پارک جنگلی کوهستان


سپیده
14 آذر 91 14:22
http://koodakeman91.niniweblog.com/
پری شب
14 آذر 91 15:13
سلام مهتاب جونم خوبی خدا این فرشته کوچولورو برات سالم و شاداب نگه داره گلم


مرسی عزیزم
ترنم
14 آذر 91 19:29
عزیز نازنینم مبینا جونم چقدر معصوم و دوست داشتنی هستی عزیز دل خاله امیدوارم خنده از لبان قشنگت هیچ وقت محو نشه و در کنار خانواده همیشه خوش و سلامت باشید
مهتابم عزیزم عاشقانه محو دیدن رویای زیبای تو میشوم تا انوقت که صمیمانه در آغوشت بگیرم و به وجود دوست نابی چون تو به خود ببالم


ممنون گلم
مامان تارا
15 آذر 91 23:44
چرا حوصله نداری؟ نبینم ناراحتی تو روی ماهت!

اگه درد دل داشتی و سنگ صبور میخواستی من هستم/ دوستت دارم


مرسی سنگ صبورم
سپیده
15 آذر 91 23:46
سلام. خوشحالم به درد خورد. http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامانی درسا
16 آذر 91 2:12
مامانی ایشاالله این لبخند زیبای خدا همیشه همین طور زیبا و سالم و قوی باشه ....... بفرماخصوصی


ممنون گلم
زینب عشق مامان و بابا
16 آذر 91 10:53
________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@______________
_____________________@
______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
سلام خوبید؟ گلتون خوبه ؟


به لطف شما همچیز عالیییییییییییییی
مامان تارا
16 آذر 91 23:32
مهتاب جان بروز شدیم دوست خوبم
♥ الهه مامان روشا جون♥
18 آذر 91 0:39
سلام مامانی.آفرین بهت که انقدر زیبا نوشتی و ارز اون قشنگ تر عکسهایی که از دخملی گرفتی.چه جای زیبایی.


مرسی گلم
مامان سانلی
18 آذر 91 0:42
سلام دوست عزیزم.....ممنون بابت تبریک صمیمانت..خوشحالمون کردین.
مبینا جون تو تمام عکسها زیبایی پاییز رو دوچندان کرده...همه روزهاتون مثل پاییز پر از رنگهای قشنگ باشه اا شاا....


ممنون خانمی گلم
کلکسیونی از ایده های نو
18 آذر 91 8:15
وای چه خوشگل زیبا بود
romina
18 آذر 91 15:32
چرا وبلاگتو فيلتر كردن عزيزم ؟

الان با فيلتر شكن اومدم باز كردم وبلاگتو


عزیزم وبلاگم فیلتر نیست ا
romina
19 آذر 91 1:49
قربونت بشم من حامله نيستم زن داداشم حامله است رفته تو هفت ماه اول اسفند به دنيا مياد بچش وبلاگو براي برادر زادم زدم
مامان امیرناز
19 آذر 91 10:02
سلام عزیزم عاشقانه هاتون پایدار نازنینم


ممنون گلم
ترنم
19 آذر 91 16:19
گفته بودی گنج در ویرانه هاست / راست گفتی ، چون وجودت در دل ویران ماست .




خورشید بتابد یا نتابد، ماه باشد یا نباشد، شب و روز من یکی شده ، فرقی ندارد برایم

، همه چیز برایم رویا شده ، عشق تو برایم آرزو شده ،

به رویا و آرزو کاری ندارم ، حقیقت این است که دوستت دارم!



فداتشم عشقمی
مامان نفس طلایی
20 آذر 91 14:18
سلام دوست خوبم
چه زیبا بودن هم نوشته هات و هم عکس ها و هم عشق مادرانه ات ...



تو زیبا میبینی گلم
مامان مارال فرفری
21 آذر 91 22:39
خیلی عکسات قشنگ بود خیلی دوسشون داشتم


ممنون گلم
ني ني آينده
22 آذر 91 11:15
سلام
وب جالبي دارين
به منم يه سري بزنين


چشم
هیراد و عمه لیلاش
22 آذر 91 22:23
سلام به دوست جونی عزیزم
بعد یه خواهش کوچولو از شما
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته
و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظر یاری شما هستم
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




باشه
هیراد و عمه لیلاش
23 آذر 91 16:34
ممنون عزیزم از لطفت وب زیبایی دارید وزیباتر از همه کوچولوی نازتونه همیشه شاد و پایدار باشید
مامان ساجده
24 آذر 91 20:39
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
مامان تارا
25 آذر 91 18:22
سلام مهتابم کجایی دوست جونی؟ حال و حوصله ات برنگشته هنوز؟


سلام گلم برای شما همیشه حوصله دارم
مامان تارا
26 آذر 91 15:46
من همه نیلوفران را فرش راهت میکنم / من جهانی را فدای یک نگاهت میکنم . . .

عزیزم ممنون از راهنمایی های خوبت همیشه منتظر تجربیات و اندرزهایت هستم


عزیزمییییییییییی
هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 18:49
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان تارا
26 آذر 91 22:40
مهتاب جان تخم بلدرچین چه خاصیتی داره؟
نایسل
27 آذر 91 18:43
سلام عزیزممم خوبی.....
مرسی به فکرم بودی ماهممم اره فعلا منصرف شدم....
خودم رزیم گرفتمممممم بببخشید اینقدر دیر اوممدمممم


خیلی خوبه گلم
نایسل
27 آذر 91 18:43
ای جان چقدر عکسای قشنگیییی عزیزممم


چشمات قشنگ عزیزم
نایسل
27 آذر 91 18:43
گلممممم ایشالا از این به بعد زود به زود میام


همیشه منتظرتم
باران قلنبه
4 دی 91 17:11
چه عکسهای خوشگلی
خدا براتون نگهشون دارهخوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به دخملی رای بدی


باشه