مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

به بهانه تولد عشقم

1391/8/24 23:58
1,531 بازدید
اشتراک گذاری
ميگن بهشت و جهنم ادما تو همين دنياست 
من بهشت خودم رو كشف كردم و از عمق وجودم حسش مي كنم 
همسرم علی جون بهشت منه ! 
يه تيكه بهشت آرامش بخش روي زمين كه متعلق به منه 
خداي خوبم سپاسگذارم 
 
 

 

عزیزم ایشالا 120 ساله شی ی ی ی...

 

 

خواستم برایت هدیه بگیرم



گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

 

 


برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام



بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و

 

 

سرم را

 به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

 

 که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

 

که قلبم  را می فرستم چون

او

خود زیباست، مظهرایستادگیست

 سربه زیرو با نجابتست

 

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت

 برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

 پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .

 مهربون ترین تولدت مبارک

 

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک عزیزکم

 

علی من روز روییدنت مبارک

 

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

 

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

 

هدیه ای برای روز تولد تو . . .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامانی درسا
25 آبان 91 0:52
تولد همسری هزاران بار مبارک انشاالله کنار هم 120 سالگی تولدشو چشن بگیری ..... دختری رو ببوس .... پستت خیلی زیبا بود عزیزم


ممنون گلم
ترنم
25 آبان 91 20:39
دوست مهربانم ایشالله همیشه به شادی و تولد امیدوارم 3 نفری در کنار هم شاهد بهترین روزهایه زندگیتون باشید تولد همسرتونم مبارک باشه گلم


ممنون عزیزم
emeye lara
25 آبان 91 22:36
کلکسیونی از ایده های نو
25 آبان 91 23:52
تولد همسرتون مبارک ان شاالله هر سه در کنار هم به خوبی خوشی و سلامت زندگی کنید هزاران هزار سال


ممنون
حسينيه علي اصغر
26 آبان 91 2:05
بس کن ز گریه حال تو بهتر نمی شود
این گریه ها برای تو اصغر نمی شود

+++++

سلام حضرت علي اصغر باب الحوائج بر شما
ايام شهادت سيد و سالار شهيدان تسليت
به روزم و منتظر مقدم شما


ياعلي اصغر


حتما میام
شایسته
26 آبان 91 16:27
سلام مامان عزیز من خیلی خیلی به کمکتون نیاز دارم... من برای پایان نامه ام یه پرسشنامه درباره خواب بچه ها دارم که مامانایی که کوچولوی 4تا6 ساله دارن باید تکمیلش کنن. فکر کردم توی محیط مجازی حتما کسایی هستن که بهم کمک کنن قول میدم که کمتر از 5 دقیقه زمان می گیره و خیلی هم ساده است. از محبتتون ممنونم و دعاتون می کنم. https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEdlZVJTRXh5bjloajJSMm9aSTBNUmc6MQ
پری شب
27 آبان 91 8:18
الهی 100ساله شه این همسری در کنار مهتاب جونو مبینا چون


ممنون
مهدی کوچولو
27 آبان 91 8:29
تولد یه تیکه از بهشتتون مبارک،خوب منم دلم از اون کلاها خواست


بگو خودم برات میبافم
سپیده
27 آبان 91 8:56
سلام. تولد همسری مبارک. ان شالله همیشه در کنار هم شاد باشید.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


ممنون سپیده جون
پری شب
27 آبان 91 15:35
سلام مهتاب جونم خوبی گلم میگم اومدم برا خدا حافظی اخه شرکتمون داره تعطیل میشه تو این مدت از نوشته هات لذت بردم از خدا می خوام که مبیناجونو برات حفظ کنه برام دعا کن خواهر جونم حلالم کن


کجا گلم
مامان تارا
27 آبان 91 19:54
تولد تولد تولدش مبارک ایشالا 120 سال دیگه هم با هم جشن بگیرین و همیشه قلبتون پر از عشق به همدیگه باشه

شرمنده عزیزم من دیر رسیدم نتمون خراب بود


لطف داری رویاجونم
مامان سونیا
28 آبان 91 16:29
با تاخیر تبریک من رو برای تولد بابایی مهربون بپذیرید انشاالله که پایدار باشید و سعاتمند و سایه تون بالای سر دخملی خوشگلتون باشه


ممنون عزیزم
پری شب
28 آبان 91 16:44
سلام مهتاب جونم میگم من رفتم چک کردم چیزی ننوشتی که نازنینم دیگه حلالم کن راستی عاشق این پری گفتنتم گلم


عجله نکن
پری شب
28 آبان 91 16:46
نه گلم ندارم شرکتمون تعطیل شده دیگه دلم برا همه ی دوستانم تنگ میشه برام دعا کن از خدا می خوام همیشه خوشبخت و سلامت باشی نازنینم


عزیز دلم هیچوقت فراموشت نمیکنم همیشه منتظرت میمونم
مامان تارا
28 آبان 91 19:12
وقتی کسی را دوست دارید ، واژه تنهایی برایتان بی معناست .

وقتی کسی را دوست دارید ، آرزوهایتان آرزوهای اوست .

وقتی کسی را دوست دارید ، در دل زمستان هم احساس بهاری بودن دارید .

به راستی دوست داشتن چه زیباست ،این طور نیست ؟


اره گلم منم دوستتتتتتتتتتت دارم
سودی
29 آبان 91 1:30
آهههههه از محرم نگو که هنوز داغ دلم تازه است بعد از نه سال،سال ۸۲ وقتی محرم تو اسفند بود عصر تاسوعا تو سانحه رانندگی برادر ۱۸ساله تازه دانشجو شدم رو که عاشق بودم و خیلی دوستش داشتم از دست دادم و درست ظهر عاشورا سر اذان به خاک رفت اینقدر دلم میخواست بود و مهدی منو میدید،این روزا اصلا دل و دماغ ندارم دلم برای صورتش یه ذره شده ،ببخش ناراحتت کردم دلم داره از غصه میترکه خیلی خوبه که شما رو دارم آخه من خواهرم ندارم


ببخشید که یادت انداختم . واقعا سخت عزیزم روحش شاد
مامان امیرناز
30 آبان 91 18:48
سلام عزیزم تولد عشقت مبارککککککککککک ایشالا همیشه شاد باشی


ممنون
ثمین
2 آذر 91 11:31
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php کودکتون رو سقا کنید... ایشاله شش ماهه ابی عبدالله نگهدارش باشه... حتما در مسابقه شرکت کنیدا. منتظرتون هستم.
ثمین
3 آذر 91 13:22
سلام گلم دستتون درد نکنه فقط لطف کن و لینک مسابقه رو بزار ممنون میشم تا بقیه که خبر ندارن و میای به وبلاگتون خبر دار شن و بیان و شرکت کنن و رای بدن به شما
حسينيه علي اصغر
4 آذر 91 1:53
چرخید خدا دور سر تو زد بوسه به زخم پیکر تو والله که کشتی نجات است قنداق علی اصغر تو ++ سلام و درود به روزم
حسينيه علي اصغر
4 آذر 91 2:03
چرخید خدا دور سر تو زد بوسه به زخم پیکر تو والله که کشتی نجات است قنداق علی اصغر تو ++ سلام و درود به روزم
پری شب
6 آذر 91 8:11
مامان تارا
6 آذر 91 13:12
سلام عزیزان خوبین شما؟
ما تازه از مسافرت برگشتیم وقتی دیدم عکس مبینا جون رو تو مسابقه گذاشتین رفتیم و بهش رای دادیم
می بوسمتون


ممنون گلم
مهدی کوچولو
8 آذر 91 11:03
سلام به همه دوستای عزیزمون مهدی ما در مسابقه نی نی و محرم ژرنال دنیای نفیس شرکت کرده این اولین مسابقه ای است که مهدی جون شرکت کرده اگه دوست داشتید بهش رای بدید خوشحال میشیم مهدی خان با رای شما عزیزان برنده بشه.کد عکس ۳۰ هست و پایین لینک وبلاگ روگذاشتم. آلبوم کودکان محرم ۹۱ ژرنال دنیای نفیس http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php
پری شب
11 آذر 91 15:37



ممنون
مامان تارا
11 آذر 91 23:14
سلام کجایی دوست جون ؟ نیستی نگران شدم یه خبری نامه ای چیزی /آپ شو


سلام عزیزم میام پیشت
ترنم
12 آذر 91 13:23
چطوری مهتابم کجایی خانوم دلم برات یه ذره شده گلم مبینایه خوشکلم خوبه ایشالله هر جا هستی سلامتو لبتون خندون باشه


همینجام کنار دل مهربونت
مامان تارا
12 آذر 91 19:45
باعرض سلام
میشه خواهش کنم به این آدرس برین و به تارا رای بدین ؟ممنونم
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
تاچهارشنبه مهلت داره


چشم گلم رای دادم
نایسل
27 آذر 91 18:41
عزیزززز دلم تولدددددد همسرت رو بهت تبریک میگممم ایشالا 120 سالگی شون کننار همممم


ممنون
نایسل
27 آذر 91 18:42
خوش به حال علی ااقا
مامان ترنم
3 بهمن 91 10:21
الهي هميشه كنار هم شاد و خوش و خرم باشيد. و سايتون بالاي سر مبينا، گل دختر ناز و ماماني باشه.