مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

شیرنکم توی لباس مهد

1391/7/28 11:01
2,266 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز آمدست که خود را ببارمت
پاییز لفظ دیگر"من دوست دارمت"
بر باد می دهم همه ی بود خویش را
یعنی تو را... به دست خدا می سپارم

 

 

.gif باران شدید روی شیشه مه گرفته با انگشت قلب کشیدنشقایق بارون خورده لاله قرمز زیر باران تند و شدید رحمت خدا گل سرخ انیمیشن متحرک با فرمت گیف درست کردن عکس

 وقتی سریال افسانه دونگی شروع میشد دیدم خیلی علاقمند شدی نگاه کنی  گفتم مامانی این برای سن شمانیست گفتی من از لباسهاشون خوشم میاد جعبه مداد رنگی برمیداشتی شروع به نقاشی میکردی  اینم  آثار نقاشیت

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

نایسل
28 مهر 91 2:30
تن دوقولو ها سالم باشه ایشلاااااااا عزیز دلم طفلی خواهرتتت
نایسل
28 مهر 91 2:30
قربونش برم چه لباس فرم خوشملی داره
نایسل
28 مهر 91 2:31
تا خودت نتونی بگی نه مبینا یاد نمیگیره که راستی گلممممم وقتی با سلیقه هنرمندی و از هر انگششششتتت یه هنر میریزه این دردسر هارو هم داره
نایسل
28 مهر 91 2:31
چه نقاشی های خوشملی گلممم
ترنم
28 مهر 91 11:12
چطوری عزیزم خوبی گلم منم دلم برای تو و مبینایه نازم یه ذره شده وای که قربون دخمل ناز خودم که انقدر لباس فرم بهش میاد ماشالله: * راستی مهتابم الان یه خورده که از سفرمون گذشته خیلی تنبل شدم و دیگه حوصله نوشتن ندارم نمیدونم شاید بعدا نوشتم
پری شب
29 مهر 91 16:10
عزیزم چه نقاشیه قشنگی ماشاالله به این فرشته ی ناز مهتاب جونم سرما خوردم باورت میشه امروز پالتو پوشیدم هوا ابریه کمی بارون باریده گلم
مامان تارا
29 مهر 91 16:22
مبینا جونم نقاشیهاتو خیللللللللللللی خوب و سطح بالا کشیدی این نشون میده سن عقلیت بیشتر از سن تقویمیته / مهتاب جون ماشاءالله دختر هنرمندی داری فکر کنم به خودت رفته باشه
مامان تارا
29 مهر 91 16:23
ای جان چه لباس خوشگل و خوش دوختی / خیلی بهت میاد عسلک / عزیزم یه سری عکس گذاشتم خوشحال میشیم تشریف بیارید رمز خصوصی
مامان تارا
29 مهر 91 16:24
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای اشتباه شد رمزو تایید نکنی ها ؟!!!!


باشه گلم
مامانی طهورا
30 مهر 91 9:30
مامانی درسا
30 مهر 91 12:11
الهی چه ناز شدی خاله ..... اینقده ماهی که هر چی بپوشی بهت میاد عزیزمی


ممنون عزیزم
پری شب
30 مهر 91 15:51
خیلی خوشحال میشم گلم مرسی بهم سر می زنی خدا مبینا جونو برات حفظ کنه امین


مرسی گلم آمین
پری شب
3 آبان 91 8:41
تقدیم به مهتاب جون و فرشته ی ناز ش مبینا جون
مامان جونی
3 آبان 91 11:16
چه دخمل نازی. در نظر سنجی من برای محک زدن خودت شرکت کن.
مهدی کوچولو
4 آبان 91 21:50
ای خدا چه خوشگل این عروسک واقعا خواستنی شدی تو این لباس
زری مامان مهدیار
4 آبان 91 22:35
آفرین به این دختر هنرمند چقدر زیبا نقاشی کشیده
عمه ی لارا
6 آبان 91 5:47
سلام دوست گلم با تاحیر عید رو به شما هم تبریک می گم بسیار سپاسگذارم برای تبریک موفق باشی
کلکسیونی از ایده های نو و زیبا
6 آبان 91 7:32
به به چه نقاشی و چه دخمل نازی
سپیده
6 آبان 91 9:02
واقعا تو این شیرین تر شده.

http://koodakeman91.niniweblog.com/


ممنون گلم
❤❤❤هانیه❤❤❤
9 آبان 91 9:46
سلام چه فرم خوشملی داره ایشالا موفق باشه راستی دوست تتوننننننن دارممممممممممممممممم


ممنون
مامان ترنم
29 بهمن 91 9:41
عزيزم عين فرشته‌ها شدي توي اين لباس. مواظب خودت باش فرشته كوچولو.


ممنون خاله جونی