مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

دل نوشته های مادرانه

1391/7/25 18:23
846 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم خیلی وقت برات چیزی ننوشتم  این روزها سرم خیلی شلوق قرار چندتا کوزه سفال برای جهزیه زن دایی جونت نقاشی کنم تذهیب بکشم هنوز رنگشم نکردم باز یکی زنگ زده شما بیان سلیقتون خوبه چه طوری جهزیه بچینم . یکی میگه بیا بریم برام پرده انتخاب کن . یکی دیگه میگه مجلس دارم عصرانه چی بدم.....هروز باید برای یکی وقت بزارم برم  نمیدونم چرا نمیتونم بگم (نه)   دخترم از همین الان دارم به شما آموزش میدم که بتونی  بعضی  وقتها بگی نه  مشکل منو نداشته باشی

دیروز باهم رفتیم خونه خاله جونت نی نی کوچلوها ش خیلی ناز شده بودن این دفعه که رفتیم بیداربودن وچشمای قشنگشون باز کرده بودن فکر کنم چشماشون خاکستری تیره البته فعلا نمیشه دقیق گفت  شما کلی بازی کردی باهشون یکی رو مامنشون شیر میداد یکی دیگه توی گهواره بود شما با شیشه بهش شیر میدادی شکلکهای جالب و متنوع آروینخیلی ذوق کرده بودی چون تا بحال این کارو نکرده بودی هی میگفتی مامانی بیا ببین داره میخوره وقتی اونها بغل کردم یاد وقتی افتادم که شما نی نی بودی روزی هزار بار دستو پای کوچلوتو میبوسیدم وقتی نوزاد بودی تنت بوی عطر خواستی داشت بوی بهشت میداد . روزی هزار بار برای بودنت خدارو شکر میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهدی کوچولو
27 مهر 91 18:03
هنرمند بودن این دردسرها رو هم داره دیگه عزیز با سلیقه


ممنون
مامان تارا
27 مهر 91 19:00
عزیزم همه اش به خاطر هنرمندیتونه وااااای نگو متاسفانه منم نمیتونم به کسی نه بگم/
پری شب
29 مهر 91 16:05
ای خدا شکرت چه دست کوچولوئی خدا حفظشون کنه گلم
زری مامان مهدیار
4 آبان 91 22:32
آشنایی با یه مامان هنرمند افتخاریه آفرینننننننن مامانی
مامان امیرناز
6 آبان 91 8:23
سلام عزیزم خب ادم هنرمند و کدبانو باشه همینه دیگه یا اینکه مثل من هم بچه اول باشه هم عروس اول دیگه واویلاست نه گفتنم نتونی دیگه فکر کن چی می شه!!! اما خیلی خوبه بچه هامون بتونن راحت نه بگن الان که امیرم خیلی خوب نه می گه حالا تا بعد...


فکر کنم خودمم باید تمرین شروع کنم