مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

خدارو شکر میکنم

1391/7/19 8:28
1,691 بازدید
اشتراک گذاری

 

 
 
خدا رو شاکرم:
 
 
 

 

 
برای مالیاتی که پرداخت میکنم
 
چون به این معناست که شغلی دارم.

 
 

 
برای لباسهایی که کمی برام تنگ شدن
چون یعنی غذا برای خوردن دارم.

 
برای سایه ای که شاهد کار منه
چون یعنی خورشید تو زندگیم میتابه.

 
برای پنجره هایی که بایدتمیز بشه
و ناودانهایی که باید تعمیر بشه
 
 
چون یعنی خانه ای برای زندگی کردن دارم.
 
 
برای جای پارکی که در انتهای پارکینگ پیدا میکنم
چون یعنی قادر به راه رفتن هستم و وسیله نقلیه دارم.

 
برای هزینه بالا برای گرمایش
چون یعنی خانه گرمی دارم.

 
برای کوه لباسهایی که باید شسته و اتو بشوند
چون یعنی رختی برای پوشیدن دارم.
 
 
برای ساعات آخرشب که نهار فردای همسرم رو درست میکنم وبراش میگذارم
 
 یعنی اینکه خدا همسری به من داده که به او عشق بوزم و با او زندگی کنم
 
 
برای کوفتگی و خستگی عضلاتم آخر روز
چون یعنی قادر بودم که سخت کار کنم.

برای اینکه هر شب سه مرتبه از خواب  با صدای فرزندم،

بیدارشم  کنار تختش بشینم

 تا بخوابه

واین یعنی خدای مهربون به من نعمت مادرشدن داده 

برای زنگ ساعتی که صبح مرا از خواب بیدار میکند

چون یعنی هنوز زنده هستم.
 

 
خوب زندگی کنید! زیاد بخندید!
با تمام قلبتان دوست بدارید!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نفس طلایی
15 مهر 91 11:08
سلام عزیزم ممنونم


ممنون
پری شب
15 مهر 91 16:56
پری شب
15 مهر 91 17:19
مهتاب جونم خیلی قشنگ نوشتی منم خدارو شکر می کنم به خاطر همه چیز ، که یکیش داشتن یه دوست ، یه مهتاب مهربونه


مرسی پریییییییییییی جون
مامان تارا
15 مهر 91 22:44
fsdhبسیار جملات زیبا و گیرایی بودن ، عکسها هم حرف نداشت
از مبینا جونم چه خبر ؟ عکس جدید نمیذاری ببینیمش؟ بووووووووووووووس برای عسلک خاله


ممنون
kiarokh
16 مهر 91 9:38
سلام عزیزم آ1م بدو بیا


باشه
عمو روحانی
17 مهر 91 16:50
ای کودک شیرین زبان
داری تو قلبی مهربان
روز قشنگ کودکان
بادت مبارک در جهان


ممنون
پری شب
18 مهر 91 8:46
سلام گلم خوبی دخملی خوبه صبحت بخیر روز خودتو با نگاه کردن به این گلا شروع کن چون خودتم یکی از اونایی
پری شب
18 مهر 91 8:47
راستی روز کودک مبارک اینا هم تقدیم به عروسک خاله


مرسی پری جون
مهدی کوچولو
19 مهر 91 15:33
مثل همیشه عالی بود


ممنون
پری شب
24 مهر 91 15:56
این گلا رو می زارم برا مامانی مهربون
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
6 آبان 91 12:38
منم خدا رو شکر میکنم که بایه دوست خوب بااین روح لطیف آشنا شدم با اجازه لینکتون میکنم