مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

دخملی گلم و روز عرفه

1391/8/7 13:40
792 بازدید
اشتراک گذاری

می‎خواهم در ابری‎ترین لحظه‎ها فریاد بزنم و از باران عرفه سیراب شوم

 امروز روز عرفه بود . قرار بود باباجون زود بیا بریم حرم اما زنگ زد گفت جلسه دارن کاری براش پیش اومده من شما تنهابودیم گفتی مامانی میای مهمون  بازی گفتم  امروز میخوام دعا گوش بدم  اگه دختر خوبی باشی بعدش میام 

با تلوذیون دعا خوندم آنقدر معانی دعا زیبا بود که اصلا نفهمیدم ساعت چطوری گذشت آخر دعا دیگه غروب شده  بود چه حال خوبی داشتم  فوق العاده بود احساس سبکی میکردم الهى اگر ستار العیوب نبودى ما از رسوایى چه مى کردیم میگن توی این روز هردستی که بسوی آسمان بلند بشه خدا اون ناامید نمیکنه. میگن حتی  بچه ای که توی دل مامانش از رحمت خدا بی نصیب نیست.

 در روز عرفه، دست های خود را به سوی آن بی نیاز بالا می بریم و پیوسته دعا می کنیم: خدایا! غروب این روز را با غروب گناهانمان یکی گردان.

دعا که تمام شد دیدم دخملی نیست بیصدا شده اومدم توی اتاقت فکر کردم خوابی اما دیدم چادر کوچلوت برداشتی برای خودت نمیدونم چی میگفتی  دوربین برداشتم ازت عکس بگیریم شما کلی برام ژست گرفتی

 

الهی فدای اون دل کوچیکت بشم

 

 

 توی همین حال باباجونم  اومد خونه کلی به هردومون خندید بخصوص به من باون چشمهای پف کرده . برای هردو مون عیدی هم خردیده بود برای شما چرخه خیاطی که دوست داشتی برای منم یک ادکلن خوشبو دست گلش درد نکنه منم یک غذای خوشمزه براش درست کردم البته برای نهار ولی چون نیامد یک خورده تزیین کردمش گفتم شام مورد علاقت پختم نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهدی کوچولو
4 آبان 91 21:54
برای ما هم دعا کنید بسی کیف کردیم از دیدن عکسا،عیدی هم مبارکتون باشه
ني ني شكلك
5 آبان 91 7:41
امیدوارم همه مسلمین بویژه هم میهنان عزیزم توفیق تشرف یک عید را در صحرای مصفای منا و انجام حج ابراهیمی پیدا کنند . از شما متشکرم بسیار عالی بود ممنون عید برشما مبارک
مامان سونیا
5 آبان 91 11:27
بر پیکر عالم وجود جان آمد صد شکر که امتحان به پایان آمد از لطف خداوند خلیل الرحمن یک عید بزرگ به نام قربان آمد . . .
ترنم
5 آبان 91 12:36
مهتاب عزیزم عید قربان مبارک ایشالله همیشه شاد و خندون باشی بیا و بازم عکسایه این جگر طلایه مارو بزار بوووووووووووووووووووس برایه مامان و دخمل نااااااااااااازززززززززززززز
پری شب
6 آبان 91 8:27
سلام مهتاب جونم عیدت مبارک گلم از خدا بهترینارو برات می خوام خواهرم


مرسی خواهری گلم
پری شب
6 آبان 91 8:29
قوربون اون دستای کوچولو برم خدایا این دستارو خالی برنگردون امین


آمین
پری شب
6 آبان 91 8:29
دست همسری درد نکنه مبارک باشه گلللممم


ممنون نازنینم
سپیده
6 آبان 91 9:01
سلام خانمی. خوبی؟ دختر گلتون چطوره ؟ کم پیدا شدی . عید شما هم مبارک.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


ممنون گلم سعی میکنم بیشتر بیام پیشت

مامانی طهورا
7 آبان 91 15:34
عزیزم عید شما هم مبارک
میبخشین که من همیشه دیر میرسم


ممنون همین که خوشی وهستی برام ما بهترین
مامانی طهورا
7 آبان 91 15:36
مبینا جونم با اون دستای کوچیکت ما رو هم دعا کن عزیزم


آمین
مامانی طهورا
7 آبان 91 15:36
عیدی هاتون هم مبارک باشه


ممنون
مامانی درسا
8 آبان 91 3:03
عزیزم برای تمام نی نی کوچولو ها با اون دل پاکت و دستای کوچولوت دعا کن گلم ..... مامانی بفرما خصوصی


ممنون
ترنم
8 آبان 91 13:00
چطوری مهتاب جونم خوبی عزیزم منم خدا را شکر خوبم اما یه چند روزی واقعا اذیت شدم اما خدا را شکر الان خوبم الهی فدای مبینایه خوشکلم با اون دستایه کوچولوش برم منم اتفاقا تو خونه پای تی وی دعا رو گوش کردم وای که آدم بقول تو چه حس خوبی پیدا میکنه


خداشکر که خوبی گلم