مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

بابای خوبم

1392/3/1 17:40
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

توی چشمای دخترمن دنیای بزرگی وجود دار، توی دنیای اون هیچکس از پدرش قدرتمندتر نیست هیچکی از پدرش تنومندتر نیست هیچکس از پدرش مهربون تر نیست، توی دنیای دخترم هر کاری که انجام نشدنی باباجونش میتونه انجام بده هرچیزی که خریدنی نیست باباجونش میتونه بخر،

 دخترم کوچک من هنوز معنی  کلمات تکیه گاه ، آرامش دهنده  نمیدونه اما همیشه وقتی میخواد معادل این کلمات بکاره ببره میگه باباجونم 

 

بابای خوبم خسته نباشی، لپ توپلت را بیار ببوسم
یكی اینور یكی اونور ...امممممووو ه روزت مبارك.

 

 

علی من

همسری مهربانم

شانه هایت را برای تکیه انتخاب کردم ، تو پناه منی در لحظه های بی قراریم ، در عبور بادهای خزان ، روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست در حمل بار غصه ات با شوق شرکت می کنم

خیلی متشکرم برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی. برای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش دادی. برای همه وقت هایی که به من جرات و شهامت دادی. برای همه وقت هایی که با من شریک شدی. برای همه وقت هایی که با من به گردش آمدی. برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی. برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی. برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی. برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودی. برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم" برای همه وقت هایی که در فکر من بودی. برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی. برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی. برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی. برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی. برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی

 

همسری مهربانم ببخش که این روز کنارت نیستم هیچ وقت این لطف تو فراموش نمیکنم که بلیط گرفتی برم مشهد پیش پدرم

من دخملی همیشه به یادت هستیم  کیک درست کردم گذاشتم  توی یخچال امیدوارم خوشت بیاد با عجله درست کردم  کیک شکلاتی اما شکلات رفت خورد کیکزبان قلبها هم از کارامل

دخملی هم کمک کرد واین فکر اونه


اینم کادو قابل شمارو نداره فقط میخواستم بگم به یادت بودم


گذاشتمش توی کمد لباست امیدوارم ببینی

قلب

دوسسسسسسسسسسسسسست داریم

 

زیباترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو

می مانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان تارا
1 خرداد 92 23:37
چقدر زیبا احساستو بیان کردی
منم پیشاپیش روز پدر را به همه ی پدران باصلابت و عزیز ایران زمین تبریک میگم


مممنون گلم بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان تارا
1 خرداد 92 23:38
کیک خیلی خوشگل و با سلیقه درست شده دستتون درد نکنه بابایی حتما خیللللللللللللللی سورپرایز میشه
مسافرت خوش بگذره عزیزان


ممنون عزیزیم به یادتم بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان سونیا
2 خرداد 92 18:47
عید شما و روز مرد بر بابایی مهربون مبارک


روز مرد وعید شما مبارک بوسسسسسسسسسسسس
مامان ترنم
3 خرداد 92 12:09
علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک . . .



ممنون به برشما مبارک
مامان تارا
3 خرداد 92 22:55
خورشید هر روز دیرتر از پدرم بیدار می شود اما زودتر از او به خانه بر می گردد …

به سلامتی هرچی پدره .



ممنون گلم
معصومه
4 خرداد 92 9:30
سلام عزیزم..چه رسیدی به همسریت..چه کیکی براش پختی دستت درد نکنه...
روز مرد هم بر مرد زندگیتون مبارک..ان شاالله سایه اش همیشه بر سرشما و زندگیتون باشه گلم..


خیلیییییییییی ممنون عزیزمییییییییی
مامان آرینا مو فرفری
4 خرداد 92 15:07
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$



بوسسسسسسسسسسسسسسسس
سرزمین شاد
8 خرداد 92 19:47
برای جشن ها و میهمانی های خود به دنبال ایده هایی خاص هستید؟ از سرزمین شاد دیدن نمایید
مامانی طهورا
11 خرداد 92 12:05
عزیزم دعوت شدین به یه بازی وبلاگی تشریف بیارین
نفر سوم شما هستین


مرسییییییییییی الان میام پیشتون
لحظه های من و تو
11 خرداد 92 17:47
سلام به من سر بزن .بعد از مدتها طلسم رو شکوندم و پست جدید گذاشتم


آجون اومدمممممممممممم
لحظه های من و تو (سمیرا)
13 خرداد 92 14:37
سلام دوست جونی. ممنونم که همیشه کنارمی
زیارت قبول و خوش به سعادتت . مطمئنا بهت خوش گذشته
من یه جور عجیبی به دعاهای شما اعتقاد دارم . چون مطمئنم شما از ته دل برام دعا می کنید
راستی چون شوهرم دبیره زیاد از طرف بچه ها هدیه نمی گیره و فقط آموزش پرورش و مدیرهای مدرسه بهش کادو میدن


ممنون گلم همیشه به یادتم بوسسسسسسسسسسسسسسس
بهر حال کادو از طرف هرکی باشه باز کردنش خیلی خوبه !
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 خرداد 92 23:53
واسه مبینا جونتم و مامان خوبش


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ضحی
16 خرداد 92 1:01
سلام خانومی زیارت قبول حرم رفتی برام خیلی دعا کن ذلم به شدت تنگ امام رضاست دعا کن بطلبه


حتما بوس محتاجیم به دعا