مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

همه دنیا یک طرف مامانی من یک طرف

1392/3/14 11:53
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

 دخترگلم بعضی وقتها می پری توی بغلم اونوقت خیلی با احساس میگی مامان: اگه به من بگن همه ستاره های آسمون  مال تو اما یک لحظه مامانت فراموش کن من میگم نه یک روز میگی اگه بگن همه پولهای دنیا مال من باشه، من قبول نمیکنم شمارو فراموش کنم ویک روز همه بستنی ها و.....

دیروز من اخبار تلوذیون گوش میکردم درمورد انتخابات ریس جمهور بود  شما اومدی کنارم آهسته گفتی : مامانی من دوست داری گفتم آره گل کوچلو خودم  اونوقت گفتی : مامان خوبم اگه به من بگن ریس جمهور همه دنیا ها بشو یک لحظه مامانت فراموش کن ، من اصلا قبول نمیکنم خنده خیلی بانمک گفتی! فکرکنم تبلیغات روی شما تاثیر گذاشته 

اینم چند تا عکس که خودت با گوشی من گرفتی

این مهمونی که شما من دعوت کردی

birthday dancer emoticon

birthday dancer emoticon

eating birthday cake emoticon

آفرین به شما گلم تشویق

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

معصومه
15 خرداد 92 20:58
مهتاب جونم بدوبیا ب ی بازی دعوت شدی


الان میام
مامان ضحی
16 خرداد 92 0:57
خاله جونی ماهم مهمونی میخوایم
خوش به حال مامانی که میره مهمونی دختر نازش


خاله جونم گریه نکن شما دعوتین
مریم--------❤
16 خرداد 92 11:48
سلام عزیزم
با اجازه لینک شدیدخوشحال میشم من و هم لینک کنین


ماهم با افتخار شمارو لینک میکنیم
مریم--------❤
16 خرداد 92 11:49
آفرین عزیزم
لحظه های من و تو
16 خرداد 92 14:03
قربونش برم الهی که انقدر باذوق و مهربونه . یعنی میشه یه روزی منم دختری داشته باشم که انقدر دوستم داشته باشه ؟


آره عزیزم
لحظه های من و تو
16 خرداد 92 18:35
خصوصی داری
مامان تارا
18 خرداد 92 23:53
الهی الهی چه گل دختری
قربونت این دختر باهوش و مهربون بشم من که اینقده مامانشو دوست داره

چه عکسهای خوشگلی سلیقه اش به مامانش رفته


مرسی خاله خوبم
مریم--------❤
19 خرداد 92 13:05
عزیزم اگر میشه اسم شهرتون و بگین تا من روبروی لینکتون بنویسم


چشم
بهار مامانه برسام
20 خرداد 92 3:41
ای جونم خدایا چقدر این فرشته های معصوم پاک و بی ریا هستن.....جونم خانم خوشمل خیلی خوبه که مامان مهربونت رو انقدر دوست داری.....
ولی خوشگل خانم همیشه یادت باشه تو هر چقدر هم مامان جونت رو دوست داشته باشی یک میلیونیوم اون چیزی که مامان جونت شما رو دوست داره نمیشه پس همیشه مامانیت رو دوست داشته باش و قدر شناس محبتاش باش
البته شما انقدر دختر خانم و خوبی هستی که جز این هم نخواهی کرد
انشالله همیشه سایه ی این مامان مهربون و خوب رو سر شما باشه و شما و مامانی و بابایی تون هم زیر سایه ی خدا همیشه سالم و شاد و خوشبخت باشید
الهی آمین

مرسی بهار جونم بلاخره اومدی بوسسسسسسسسسسسس
مامان سونیا
20 خرداد 92 11:35
ای قربون این دخمل هنرمند شیرین زبون با محبت خوش به حالت مامانی با این دخمل مهربون


مرسی گلم
مامان ترنم
20 خرداد 92 16:52
چه مهمونی خوبی . کاش ما هم دعوت بودیم.
چقدر غذاشو خوشگل تزئین کرده.
دکوراسیون که دیگه حرف نداره.


ممنون
ترنم
21 خرداد 92 12:31
الهی فدایه دخمل نازم که انقدر مهربونه و دوست داشتنیه
مهتاب گلم چطوره خوبی خانوم چه خبرا ؟


آره فعلا خبری نیست بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامانی طهورا
25 خرداد 92 11:23
چه مهمونی قشنگی کاش ما هم دعوت بودیم
مهدی کوچولو
25 خرداد 92 17:59
هلاک این همه هنرم،دلم برات یه ذره شده بود خیلی وقت بود فرصت اینترنت اومدن نداشتم بوسسسسسس


چه عجب سودی خانم بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان امیر علی
27 خرداد 92 17:44
ما اومدیم ممنون که به ما سر می زنید


لطف کردین حتما میام
ستاره زندگی
27 خرداد 92 18:44
دست گل دختری درد نکنه با این مهمونی سرشار از محبت


ممنون
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
29 خرداد 92 2:16
ای جان قربونش برم که انقدر شیرین زبونه ماشالا
عکساشم خیلی قشنگ بود به خصوص اون عددا که انقدر با دقت چیده


ممنون گلم