مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

هنرمند کوچلو خودم

1391/12/7 11:49
1,446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس زندگیم چند مدتی این قاب شیشه ای که خاطراتت توش مینویسم خراب شده بود که به لطف پدر گرامی درست شد. شاید بعدها گله کنی که چرا زود به زود لحظه های زیبای با تو بودن ثبت نمی کنم گلم وقتی کنارتم آنقدر زود میگذرد که فرصتی برای تنها ماندن ندارم .

دختر گلم 22 روز که کنار همستیم ولی فردا قرار باباجون اسمت توی مهد جدید بنویسه امیدوارم دوستهای خوبی پیدا کنی تادلنگرانی من کمتر بشه برات

روز جمعه رفیتم خونه عمه جونت تهران تا با تنها بچه های فامیل پدری بازی کنی اما حس میکنم زیاد به دلت نچسبیده نگران شما اصلا پسربچه های شلوق دوست نداری، سهراب پسر عمه جونتم که آخرشه...........

چون دیدم به کوزه علاقه داری برات دوتا کوزه خریدم شما کلی ذوق کردی قرار رنگشون کنی بینم چه میکنی خانم هنرمند ماچ دوست دارم عزیزدلم، این حرف هزاربار توی خونه برام تکرار میکنی شرمندم که من خیلی وقتها غافل میشم اینو بهت بگم تا اینکه خودت ازم میخوای میگی مامانی مسواک زدم میخوام بخوابم میگم شبخیر گلم انوقت میگی پس بوس شبانه چی شدماچماچماچماچماچ

فرشته کوچلوی من، اینم کارها ونقاشی های قشنگ شما که توی مهد کردی. از کلربوکت برداشتم نقاشیهات خیلی زیاد بود.برای همین اگه فرصت دست بده بازم میزارم براتماچ

این مدرک پایان سال بود که به شما زودتر دادن

این طرح روی جلدت که درست کردی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان تارا
6 اسفند 91 21:21
هزارماشائالله به این دختر هنرمند
خیلللللللللللللللللللللی کارهات قشنگن عزیز دلم

مرسیییییییییییییییییی خاله جون
مامان تارا
6 اسفند 91 21:21
میبینا جونم هروقت کوزه هاتو رنگ کردی عکسشونو بذار ماهم ببینیم باشه گلم؟


باشه خاله جونی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
ستاره زندگی
7 اسفند 91 13:37

برای دختر قرآن خون و هنرمند خودمون
منتظر کوزه ها هم هستیم


ممنون خاله گلم
مامان ترنم
7 اسفند 91 15:27
وايييييييييييييي كه چه دختر هنرمندي.
عزيزم كوزه‌ها رو با چه رنگ مي كنه؟؟؟؟ ايده خوبيه براي ترنم هم مي‌گيرم. آخه اونم مثل مبينا جون عاشق نقاشيه.
راستي دلم خيلي براتون تنگ شده بود . زود به زود آپ كنيد ديگه...


ممنون گلم بوسسسسسسسسسس میام پیشت
لحظه های من و تو
8 اسفند 91 0:13
محشره . ماشالله


بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان سونیا
8 اسفند 91 9:44
به به به هزار ماشاالله به خانم کوچولوی هنرمند قربون اون دستهای کوچولوی هنرمندت بشم خانم گل
انشاالله همیشه و همه جا موفق بشی و پله های ترقی رو بالا بری عزیز دلم
منتظر دیدن عکسهای جدید هنرنمایی دخملی هستیم مامانی


مرسی بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
لحظه های من و تو
8 اسفند 91 20:22
این دخترک مثل مامانش هنرمند و کدبانو میشه


ممنون گلمممممممممممممم
سودابه
8 اسفند 91 22:48
سلام عزیزم خوبین؟
ماشالله به این دختر هنر مند
با عکسهای محمدمانی ومحمد متین به روزم.قدم رنجه کنید خوشحال می شم


مامان سودی بلاخره به دنیا اومد نوه گلت الان میام
بوسسسسسسسسسسسس
مامان فتانه
9 اسفند 91 16:17
افرین به این دخملی خوب و هنرمند


مرسییییییییییی خانمی

مامان مانی مسافر کوچولو
9 اسفند 91 18:43



بوسسسسسسسسسسسسسس
مامانی درسا
10 اسفند 91 2:01
بابا دختر هنرمند ...... یه امضاء به ما میدی گلم ؟؟ عزیزمی هزار ماشاالله انشاالله هر روز شاهد پیشرفتت باشیم ...... گلی بوس شبانه ما رو هم بده بریم پی کارمون



بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

مهدی کوچولو
10 اسفند 91 15:10
آره مهتاب جون تقریباً۹۰درصدش تموم شده این روزا دارم سعی میکنم مهدی خان رو از پوشک بگیرم،در اولین فرصت عکس میزارم عزیزم،دختر ماهت رو ببوس


امیدوارم هرچه زودتر موفقشی
مامان تارا
11 اسفند 91 12:41
سلام مهتاب جووووووووون خوبی؟ عروسکت چطوره؟
میگم یه فکر بکر منم حوصله ام نمیشه خونه تکونی کنم نظرت چیه خودمونو بزنیم به همون کوچه معروف و عید و بی خیال بشیم ؟


خیلی خوبه ما هم عید تحریم میکنیم هههههههههههه
مامان تارا
11 اسفند 91 12:42
اااااااااااااااااااااا پس کو پست جدید؟ چیزی ندیدم که


شرمند
مامان نفس طلایی
11 اسفند 91 15:51
افرین به این دختر گل و ناز ... عجب نقاشی هایی


ممنون گلم
مبینا گلی
12 اسفند 91 22:27



بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامی امیرین
13 اسفند 91 8:52
سلام ممنونم که به وب ما سر زده بودین.
ماشالا به دختر نازتون فکر کنم مثل پسر من پیش دبستانی میره...


آره گلم
خاله جون
14 اسفند 91 19:29
الهی قربون موفرفری خاله بشم فدای خنده های قشنگت بشم که اینقدر هنرمند شده خیلی دلم براتون تنگ شده خاله جون کاش پیش هم بودیم قربونت برم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


آخه دلم منم برات یک ذره شده میام پیشت
گلیܨܓܓܨ
14 اسفند 91 23:22
سلام ممنون ...منم شمارولینک میکنم
گلیܨܓܓܨ
15 اسفند 91 0:04
خیلی ممنون........شمالطف دارن....یه خواهش دارم ازت اکه ممکنه قبول کن باااااشه؟


بازم چشم گلم
گلیܨܓܓܨ
15 اسفند 91 0:16
من این خواهش رومیگم امیدوارم دراین کارخیرشریک بشید.....اینکه درپست ثابت من یه بنرهست به نام پایگاه تحلیلی خبری آخرالزمان اون بنرروکپی کنید ودربالای وبلاگتون قراردهیدتابقیه هم استفاده کنن ازمطالب اون سایت چون سایت خیلی خوبیه وبازدیدوبلاگ های شماهم زیاده این خوب میشه که بقیه هم استفاده کنن.....اگه قبول کردی توهمه وبلاگتون کپی کنیداین بنررو.........یه دنیا ممنون دعاتون میکنم


باشه گلم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مریم مامان عسل
17 اسفند 91 5:41
هزار ماشالله عزیزم از چشم بد دور باشی
چقدر زرنگی ما خاله جونم
بخدا ماهین شما مادر و دختر ماه!
دوستتون دارم


ممنون عزیزمیییییییییییییییی بوسسسسسسسسس
مریم مامان عسل
17 اسفند 91 5:42
راستی مامانی عکس پست ثابت خیلی قشنگه
کدوم اتلیه بدید دخملی رو؟


آتلیه مریخ
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
22 اسفند 91 1:48
ماشاا... به این خانم هنرمند یه نمایشگاه بزنین البته از یه مامان هنرمند باید توقع یه دختر هنرمند هم داشته باشیم آفرین مبینا جون خییلی مرتب درست کردی


به هنرمندی شما که نمیرسیم عزیزم بوسسسسسسسسسسس