مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

دختر ژیمناستیک کار من

1391/6/8 18:11
1,409 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینکم سلام برات بگم تابستون امسال هم مثل پارسال میخواستم بزارمت کلاس ژیمناستیک  اما چون 9 ماه رفته بودی مهد ترجیح دادم این سه ماه پیش خودم باشی گلم    برای همین صبح ها باهم ورزش میکنیم شما خیلی قایم باشک دوست داری .همیشه هم جر میزنی ومیخوای خودت اول باشی . اینم چندتا عکس از گل نازم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نیاز
6 شهریور 91 15:54
سلام تولد دختر نازت مبارک خیلی حسرت مخورم چرا زودتر وبلک قشنگت رو ندیدم همه چیز عالیه
پری شب
6 شهریور 91 17:34
افرین عزیزم موفق باشی ان شا الله در مقام قهرمانی ببینمت گلم
سمانه مامان پارسا جون
6 شهریور 91 17:39
تولدت مبارک گلم
kiarokh
6 شهریور 91 18:26
_____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ بـــدو بيــآ آپـــم !!
آرزوی من
6 شهریور 91 18:58
امروز یه روز خاصه اگه گفتی چه روزیه تولدت مبارک عزیزم
الهه مامانی طهورا
7 شهریور 91 10:10
ناااااااااااااااااااااااااااااااااازی
تارا سنندج
30 شهریور 91 20:41
دختر نازی دارید خداحفظش کنه واسه مامان وباباش