مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

روزشکفتن تو

1391/11/30 11:15
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

. امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی

روزی که تو اومدی روی زمین / یه فرشته کم شد از آسمونا

مثل گل شکفتی بین آدما / گل بودی بین اونا

تولدت مبارک عزیزم

عسل من روز  6/6/86 نیمه شعبان دعوت شد به این دنیا

انیم ساعت بعد از تولد غنچه ام

غنچه ازخواب پرید

و گلی تازه به دنیا آمد.

خارخندید و به گل گفت سلام

…و جوابی نشنید؛

خار رنجید و هیچ نگفت؛

ساعتی چند گذشت

گل چه زیبا بود…

دست بی رحمی آمد نزدیک…

گل سراسیمه زه وحشت افسرد

لیک آن خار در آن دست خزید

…و گل از مرگ رهید

صبح فردا که رسید

خار با شبنمی از خواب پرید؛

گل صمیمانه به او گفت:سلام!

نیم ساعت بعد از تولد

 

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه

دیوانه ی مهربانی تؤام….

ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی

پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

تولدت مبارک

شادی باباجونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)