مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

تولد گلم با تم باب اسفنجی و دزد دریایی

1391/7/3 23:43
5,057 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک آرزوهای من تولدت مبارک

خوش آمدگویی

 

 

اینم کارت یادبود جشن

     

 این تبریک تولد به خط باب اسفنجی اختراع مامان خانمی

پری رویا های من

 

کیک تولد

لوازم جشن باتم باب اسفنجی

این نی های نوشیدنی ها

 برچسب برای  خوراکیها

 

شکلات باب اسفنجی

 یک سری لوازم تحریر برای بچه ها شرکت کننده در جشن

 

 

  

 

 

 

 

بعضی از خوارکیهای جشن که به تم باباسفجی مربوط میشه

این کیک توسط من و باباجونی درست شده طعم عالی بود

 

 اینم تزیینات تم باب اسفنجی

 

 

 

اینم یک سری کادو باب اسفنجی برای گلم

 شیرینکم که خیلی شاد بود

فوووووووت شمع ٥ سالگی 

باب اسفنجی کوچلو خونه ما

چه نازی

مبینا جون  دزد دریایی توی کارتون باب دوست داشت باباجونش براش کلاه درست کرد

 

   دزد دریایی بین نازی تاحالا دیدی؟

 

 

روز تولدت خیلی شاد بودی وبعد از رفتن همه چند بار از من وباباجون تشکر کردی

عزیز دلم لبخند تو به اندازه تمام دنیا ارزش داره

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان تارا
3 مهر 91 22:46
تولدت مبارک مبینا جون/
به به دست مامان وبابا درد نکنه خیلللللللللی تدارک دیدند /واقعا قشنگ بود
خودتم مثل یه فرشته نازی بووووووووووووس برای دخمل گلم


ممنون
کلکسیونی از ایده های نو
4 مهر 91 0:37
با سلام با کمال میل براتون انجام میدم فقط اگه خواستین بفرستن به من بگین تا ایمیلمو بدم برام عکسها رو بفرستین
مهدی کوچولو
4 مهر 91 9:07
عالی بود عالی،ظرفها رو از کجا خریدی و اون لباس باب اسفنجی؟الان سه ماه تصمیم گرفتم تم تولد رو باب اسفنجی انتخاب کنم هیچی پیدا نمیکنم حتی برچسبهاش رو انگاری قحطی باب اسفنجی اومده،حتی مشهد هم کارم این بود هر آدرسی دادن رفتم ولی هیچی
مامانی طهورا
4 مهر 91 10:30
عزیزم مبینا جون تولدت هزاران هزار بار مبارک انشاله که همیشه گل خنده رو لبات باشه
مامانی طهورا
4 مهر 91 10:33
مهتاب جونم عزیزم واقعا عالی عالی بود همه چی خوشگل و با سلیقه میدونم چقد زحمت کشیدی ولی ارزششو داشت. یه تولد بیاد ماندنی و خاطره انگیز امیدوارم سالهای سال با دلی خوش تولد جوجه نازتو بگیری رمز و برات گذاشتم
مامانی طهورا
4 مهر 91 10:36
لباسی که برا خوشگل خانم درست کرده بودی عالی بود همینطور کیک خوشمزت
کلکسیونی از ایده های نو
4 مهر 91 11:34
عزیزم پست تولد رو برای دختر گلم گذاشتم
❤انا❤
4 مهر 91 13:31
سلام ایشالا تولدش مبارک باشه واقعا همه ی اینا خیلی با سلیقه بود کاش منم با کمک مامان و بابام میتونستم همچین تولدی بگیرم و............................... به هر حال خیلیخوش حالم که بهش خوش گزشته
ثمین
4 مهر 91 14:56
سلام عزیزم عکساتون رو زدم تو ژورنال! ممنون که دعوتمون کردین! ایشاله 120 سالگیش!
سپیده
4 مهر 91 15:31
نایسل
4 مهر 91 18:42
شی تولد خوشملی خاله الهی 120 سالگی ات عسلمممممممممم مامان باسلیقه تبریک یه دنیا
نایسل
4 مهر 91 18:42
دستت رو میبوسه اره خیلی شبیه منه
نایسل
4 مهر 91 18:43
منم خیلی دلتنگ بودم گلممم


ممنون
مامان تارا
4 مهر 91 19:16
سلام عزیز آدرسمون اینه: www.tatali2.niniweblog.com
سودابه
5 مهر 91 0:11
تولد تولد تولدت مبارک از طرف من و نوه گلم محمد متین
مامان الیناکوچولو
5 مهر 91 6:53
وای عزیزدلم تولدت مبارک الهی درکنار مامان وبابا120ساله بشی.مامانی وبابایی حسابی دستشون دردنکنه سنگ تموم گذاشتن
مامان نفس طلایی
5 مهر 91 16:17
تولدت مبارک ... همه چی عالی بود
نایسل
5 مهر 91 18:53
چشمت روشن گلمممممممممممممممممممممممممم بی صبرانه منتظرم بببینمشون
ني ني شكلك
5 مهر 91 19:10
آفرين به مامان خوش سليقه
مامان يزدان
6 مهر 91 8:08
تولدت مبارك عزيزم.به وبلاگ يزدان هم سر بزن و عكس هاي تولدش رو ببين گلم.


مامانی وبش باز نمیشه
گیلدا
6 مهر 91 10:15
سلام.تولد دخمل گلت مبارک.خیلی تولد زیبایی بود.آفرین به این پدر و مادر خلاق و نمونه.انشااله همواره در کنار هم شاد و سلامت باشید .
نایسل
6 مهر 91 12:52
نی نی قولو ها دنیا اومدن؟
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
6 مهر 91 13:34
سلام پسرک من در جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم اگه بهش رای بدید
آدرس رای گیری آتلیه :
http://www.ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2
مرسسسسسسسسسسی



باشه گلم
سودابه
6 مهر 91 22:59
سلام عززم لطف می کنید.منم شما رو با افتخار لینک کردم.لطفا به اسم میوه دلم محمد متین لینکمان کنید


چشم
مهدی کوچولو
7 مهر 91 16:36
ممنون میدونید چتد روزه برام میفرسته؟
مامان سانلی
8 مهر 91 10:24
سلام مامانی .شرمنده من دیر رسیدم برای تبریک تولد گلون. هزار ساله بشه ایشاا..
فوق العاده با سلیقه و شیک. چقدر حوصله و وقت صرف این تولد قشنگ کردین. واقعا احسنت میگم. دو ماه دیگه تولد عروسکه. اصلا حوصله ندارم. کار سختیه. مامانی بیا کمکم


ممنون
حتما میام کمکت عزیزم
پری شب
9 مهر 91 9:26
تولدت مبارک نازنینم الهی صد سال زنده باشی ان شا الله جشن عروسیت خاله مامانجون دستت درد نکنه سنگ تموم گذاشتی این گلا برای تشکر از طرف من تقدیم به مامانی مهربون


ممنون از لطفتتتتت
مامان امیرناز
15 مهر 91 9:09
عالی بود مهتاب جون گل کاشتی کاش طرز تهیه اون کیک و به ما هم می گفتی


ساده بود عزیزم برای روش از اسپره خامه وکاکائو استفاده کردم
مامان مارال فرفری
18 مهر 91 1:19
سلام گلم ببخشید دیر اومدم تولدت مبارک امیدوارم تولد 100 سالگی .راستی روز کودک هم مبارک خاله جون


ممنون
مادر آنا و آناهیتا
29 مهر 91 14:48
سلام وای چه دختر زیبایی داری عزیزم منم میخوام برای دخترام تم باب اسفنجی بخرم وسایلشو از کجا خریده ای؟؟؟@}
ستاره زندگی
17 دی 91 13:15
واقعا دستتون درد نکنه

عجب جشن تولدی پر از سلیقه و تنوع و زیبایی
دستتون دردنکنه مامانی
کیک خودتون هم خیلی قشنگ بود.



ممنون گلم
مامان ترنم
8 بهمن 91 9:15
فوق العاده است.
.
عاششششششششششق تولدها با تم هاي خاص هستم. مثل هميشه عالي و با سليقه.
خوب مهتاب جون اين همه زحمت و اين همه عكسهاي قشنگ بايدم يك ماه زمان ببره كه فقط يك تولد رو براي مبينا جون روي وبلاگش بزاري.
گلم من براي ترنم تا حالا تولد مفصل نگرفتم ولي براي سال آينده برنامه ريزي كردم كه براش تولد باشكوهي بگيرم. و خوشحالم كه با شما آشنا شدم و مي‌تونم از ايده‌ها و ذوق و سليقتون (البته با اجازه)استفاده كنم. البته به موقعش براي مشورت مزاحمتون مي‌شم.

خوشحال میشم کمکت کنم
مامان ترنم
8 بهمن 91 9:18
عزيرم . چه دزد دريايي ناز و خوشگلي شدي تو. مي‌يام مي‌خورمت‌ها عسل. چقدر تو نازي عزيزم.


ممنون خاله جونم
زهره
13 خرداد 92 22:34
سلام عزیزم از سلیقت خیلی خوشم اومد میشه کمکم کنی چطوری این کاره رو درست کردی ویا از کجا خریدی؟ممنون عزیزم