مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

رنگ دوست

1391/5/3 18:24
779 بازدید
اشتراک گذاری

   

 دوست عزیز بنظرت من چه رنگیم شما چه رنگی

به نظر من رنگ تو رنگین کمانی

 سبز: دوستی که رنگش سبز هست ، اونی که همه چیز رو از دریچه مثبت نگاه میکنه و خوبی هاتو می بینه ، و همیشه بهت امید میده

آبی : دوستی که رنگش آبی هست ، رنگ دریا و آسمون ، اونی هست که واسمون صلح و آرامش می یاره

 زرد   : دوستی که رنگش زرد هست ، رنگ خورشید ، اونی هست که باعث شادی ما میشه ، و وقتی که ما ناراحتیم مارو می خندونه

قرمز : دوستی که رنگش قرمز هست ، اونیه که قوانین و مقررات زندگی رو به یاد ما میاره و با جملات گرم و پر از محبت این امید رو میده که واسه عوض شدن فرصت هست 

  نارنجی : حالا!!!دوستی که رنگش نارنجی هست ، رو ح ما را سرشار از انرژی مثبت میکنه ، با چی؟؟ با ویتامین عشق و محبت که باعث بالندگی ما میشه

 خاکستری : دوستی که رنگش خاکستری هست؟؟؟؟ اگه گفتین؟؟ همونی هست که به ما معنی سکوت رو یاد میده ، با عکس العملها و تفکر و درون نگری باعث میشنه که خود و بقیه رو بهتر بشناسیم

 بنفش : دوستی که رنگش بنفش هست ، رنگ آدمای خاص ، شریف و درستکار ، کمک میکنه تا حقایق رو به درستی و از صمیم قلب درک کنیم.

دقهوه ای   : دوستی که رنگش قهوه ای هست ، میتونه کمک کنه به ما که یه کمی واقع بین باشیم و خیلی تو رویا و آسمون سیر نکنیم و فکرای غلط رو به دور بیاندازیم و به وقایع روزمره و ساده زندگی با دید منطقی نگاه کنیم.

سفید : دوستی که رنگش سفیده ، کسی هست که کمک میکنه واقعیت های پشت پرده و حکمت هارو از لابلای تجربیات و اتفاقاتی که واسمون می افته بهتر درک کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

بابای ملیسا
3 مرداد 91 19:52
با سلام . طاعات و عباداتتون قبول باشه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع یازده ماهگیش و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر سری به ما بزنید . راستی ما رو از نظرهای قشنگ خودتون محروم نکنید
ساراکوچولو
4 مرداد 91 2:13
سلام...خوبی دختر کوچولو چطوره...
امروز آخرین سونو انجام دادم ...دکتر گفت هم بچه سالمه وهم به احتمال زیاد دختره...امشب عکس آخرین سونو میزارم وحتما به محض به دنیا اومدن سارا کوچولو سعی میکنم عکسش زود بزارم تو وب...وخبرت میکنم...دراستی دختر دارشدن چه حسی داره...واینکه شما میان تو وب من آیا عکسها باز میشن...دوستون دارم ..بای


باشه میام
مهدی کوچولو
4 مرداد 91 2:27
چه دوستای رنگین کمونی چه باحالراستی مهتاب جون اسم کامل من سودابه است ولی از بچگی همه سودی صدام میکردن
مامان سونیا
4 مرداد 91 9:23
انشاالله که همه واسه دوستامون رنگینکومن باشیم و دوستای رنگینکمونی هم داشته باشیم عکسهای دخملی در پستهای قبلی خیلی قشنگه صورت ماهش رو ببوسین از طرف خاله
مامان نفس طلایی
4 مرداد 91 13:16
سلام چه جالب
من چه رنگیم؟


نوشتم که رنگینکمون
نایسل خانم
4 مرداد 91 14:55
آخیییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیززز دلم چه جالب بوددد
نایسل خانم
4 مرداد 91 14:55
امروز رفتم آزمایش فردا نتیجش میاد برام دعا کن
الهه مامانی طهورا
4 مرداد 91 16:24
عزیزم همه خصوصیاتی که نوشتی همشو یکجا داری
گل رنگین کمونی عزیزم


ممنون گلممم
ساراکوچولو
5 مرداد 91 23:06
سلام ...کوچولو چطوره...تازه آپ شدم سری به ما بزن...راستی نظرتوت راجب قالب وبلاگ وطراحی اش چبه نیاز به تغیر نداره...


باشه میام
مامان مارال فرفری
6 مرداد 91 2:18
خیلی خوب بود راستی عکساتم نازن خاله جون


ممنون
رویاهای رنگی
7 مرداد 91 18:27
با سلام خدمت شما دوست عزیز ما در زمینه دکوراسیون داخلی در مشهد فعالیت میکنیم و مخصوص اتاق کودک برچسب های بسیار قشنگی داریم که فکر میکنم برای اتاق مبیتا جان می پسندین. حتی برای منزل؛اتاق خواب،ویژه سیسمونی و جهزیه هم محصولات منحصر به فردی داریم. خوشحال میشم به ما سر بزنید و اگر کارهای مارو پسندیدید به دیگر همشهریان عزیز هم معرفی کنید. با تشکر
مهدی کوچولو
9 مرداد 91 0:56
تنبلیم میاد عجیب این روزا.از هر فرصتی برای خواب استفاده میکنم سعیم رو میکنم.منو هر چی دوست داری صدا کن سودی حس نزدیکی بیشتری داره البته.سودابه رو فقط جهت اطلاع گفتم و دیگه اینکه دختری رو ببوس


باشه سودی جون
مامان نفس طلایی
9 مرداد 91 14:01
ترنم
9 مرداد 91 23:31
چطوری مهتاب جونم خوبی عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی گلم به نظر من تو بهترین دوست دنییایی بی رنگ و بی ریا که قلبش به اندازه تمام رنگایه قشنگ شاد و بی نظیره عاشقتم دوست ندیده خودم که همیشه تو قلبمی


مرسی گلممممممممممم
نایسل خانم
10 مرداد 91 11:22
سلام خانوم خوبی؟؟ مرسی به فکرم بودی قرار شد 4 شنبه هفته دیگه برم آزمایش اون روز رفتم رنج منفی بو گفت دو هفته دیگه بیا
نایسل خانم
10 مرداد 91 11:23
مرسی عزیزم آره ممنون خودم خریدم گلممم مرسی به فکرمی
نایسل خانم
10 مرداد 91 12:25
چشم


مرسی الی جون
نایسل خانم
10 مرداد 91 12:25
نت تو وصل شد مال من قطع شد
marjan
10 مرداد 91 20:18
مهتاب جون ممنونم بابت صلوتا...انشالله دخترکوچولوتون همیشه سالم باشه


خواهش میکنم
elena
11 مرداد 91 2:31
سلام عزیزم
2جا گشتم 2تا بسته اهنگ های تولد پیدا کردم برای کوچولوی نازنینت
این یکیش:
http://www.bziran.com/detail.php?vendors=31130028&id=464&AdsID=46625&ads_type=&percent=&key=%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF&kind=1

یکی دیگه هم اینه:


http://niazshop.com/detail.php?ob&su&no&bz=33199&id3=40071



ممنون گلم
نایسل خانم
11 مرداد 91 13:38
قربونت برممم شانس ما هر گرگی هست به تور ما میخورههه


آخ فهمیدن خورندنی
نایسل خانم
11 مرداد 91 13:38
مرسی باورم داری منم دوستتت دارم خوشگلمم


منم دوست دارم
زينب عشق مامان و بابا
11 مرداد 91 19:20
سلام خوبيد قبول باشه با عكس زينب گلم روي مجله بروزم
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
11 مرداد 91 19:31
برای اطلاع از مزاجتون مطلب مزاج شناسی از نظر طب سنتی رو بخونید
http://dokhtaramsonia.niniweblog.com/post98.php


ممنون بخاطر پاسختون
كتي(مامان آقا مهديار)
12 مرداد 91 1:42
سلام عزيزم از اينكه هميشه به وبلاگ مهديار من مياي و ما رو مورد لطف خودت قرار ميدي ممنونم الهي كه خداي مهربون مبينا جون رو كه واقعا ماشالله مثل پري ميمونه براتون حفظ كنه آمين بازم ديدن ما بياييد تو خونه جديدمون ممنونم
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
12 مرداد 91 17:14
لطفا این لینک رو اصلاح کنید مامان سونیا کارشناس هست ولی نه در طب سنتی
نایسل خانم
12 مرداد 91 21:00
عزیز دلم دست پا چلفی ام دیگه ... وایییی... اب قع شدن دیگه نوبر بود مهمونام خیلی دیر غذاخوردن ساعت 11 اینا
شراره
13 مرداد 91 3:14
مامان مبينا جون زياد و هر روز و هرشب شعر و قصه براي دختري ميخونم ولي اون فقط اداي صداي شعر خوندن رو در مياره منظورش رو با حركاتي شبيه پانتوميم بيان مي كنه اصلا دل به تمرين و تكرار كلماتي كه ميگم نمي ده انگار متوجه ميشه و با عصبانيت ميگه نه.
مامان علی مرتضی
19 مرداد 91 11:59
سلام مهتاب جون گفته بودی موقع رای گیری خبرت کنم.عکس پیرمرده دست فروش تاثیر گذار بود ممنون از انتخابت این عکس دخملت که منار دیواره آتلیه گرفتی خیلی قشنگ شده لطفا کنید به وب ما بیاید چون اونجا توضیحات کامل وشیو ه ی رای دادنو نوشتم باتشکر