مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

عکسهای جدید از دخملی

1391/5/2 2:54
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

سوده جون یادم نرفته که این وبلاگ ما گل دخترم .اینم چندتا عکس

جدید البته مال تعطیلات عید که رفتیم تهران خونه مادرجون مامان همسری

 

 نگاهت را قاب مي گيرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگي مي بخشد

 

 نگاهت را قاب مي گيرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگي مي بخشد.

 

 

زیبای زمینی من ! آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم!

 

زیبای زمینی من ! آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم!

زیبای زمینی من ! آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم!

 
 اینجا آشپز خونه  مادرجون چون مادرجون همیشه دوست داشته آشپزخونش پنجره داشته باشه اما خونه جدیدشون نداشته عمو مصطفی میبنا جون براش یک پنجره دکوری درست کرده آفرین به این پسر خوب که فکر مامانش
 
  

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان نفس طلایی
2 مرداد 91 0:42
مامان سارا
2 مرداد 91 3:01
دختر زیبایی داری عزیزم... سلام من تازه وبلاگ سارا کوچولوم که هنوز تو راه وچیزی نمونده به جمع مابپیونده درست کردم........خوشحال میشم ما باهم دوست بشیم ومن با اجازه شما آدرس وبلاگتون پیوند میکنم....منتظر جوابم حتما سری به من هم بزنید... البته از همه دوستان خواهش دارم به وبلاگ سارا جان بیان ...ممنون مامان سارا
مامان امیر حسین کوچولو
2 مرداد 91 13:48
سلام عزیزم... نماز روزه هاتون قبول . ماشاالله چه بزرگ شده مبینا جون دیگه واسه خودش خانمی شده ،راستی پنجره دکوری مامان بزرگ واقعا جالبه عجب ابتکاری ...اینم چند تا بوس واسه مبینا جون خوشگلم .
نایسل خانم
2 مرداد 91 15:27
وای چه خونه خوشگلییییییییییییییییییییییی دارن الهی فدای این دخترتتتت بشمم مننن واقعا مثه پری هاستتتت راستییی توباید برای دخترتتتت اسفند دود کنی نه من عزیز دلم
نایسل خانم
2 مرداد 91 15:27
مهدی کوچولو
2 مرداد 91 22:02
اووووه چه پرنسسی؟چه زیبا!!!!خدا برای هم نگهتون داره هزار سال
مامان حلما
4 مرداد 91 9:01
قربون اون نگاهت با اون موهای فرفری خوشکلت بشم خاله جون . دوتا شاخه گل از طرف حلما و مامانش
مامان کیان و کارین
4 مرداد 91 10:10
سلاااااااااام
دختر زیبایی دارید .
خدا حفظش کنه ..
مثل پریا



ممنون عزیزممممممم
الهه مامانی طهورا
4 مرداد 91 16:27
ماشالله واقعا که عین پری ها میمونی عزیزم
مامان ثنا و ثمین
5 مرداد 91 2:43
چه ناناز شدی عسیسم
مامان آزی
9 مرداد 91 10:13
ای جونم چه دخملی ناز و مظلومی آفرین به مامان خوش ذوقش


ممنون
مامان سونیا
12 مرداد 91 12:52
ماشاالله هزار ماشاالله به این گل دختر مامانی اسفند دود لطفا
مریم مامان عسل
15 مرداد 91 5:39
وااای چه عمو مصطفی با سلیقه ای! خیلی قشنگه!