مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

دل نوشتهای برای فرشته کوچلو خودم

1391/5/11 19:03
743 بازدید
اشتراک گذاری



چند وقتی برای پری رویا هایام مطلب ننوشتم شرمندتم فرشته کوچلو خودم بعضی وقتها آنقدر تو پیچ وخم زندگی گم میشم که از همه غافل میشم گل نازنین من دیگه مهد نمیره بیشتر وقت داریم باهم نقاشی کنیم، کتاب بخونیم، باهم خاله بازی کنیم، بریم پارک ، باهم بریم مسجد .... نمیدونی چه حالی میده وقتی  دستهم میریم بیرون . وقتی نگاهت میکنم همه آرزوهای چند سال پیشم رو میبینم که براورده شده.دخترک آرزوهای من دوستت دارم

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست


 

   تو همنونی که میگن گلی از گلهای بهشت ، مهربون ودوست داشتنی، حالامیدونم اگه نباشم دلت میگیره وقتی دستهای کوچلوت میگیری به سوی آسمون برای منو بابایی دعا میکنی نمیدونی تو دلم چه ذوقی میکنم . یا وقتی کتاب داستان سیندرلا رو برات میخونم توی چشمای قشنگت اشک جمع میشه می پری تو بغلم میگی خیلی خوشحالم که شمارو دارم . آنقدر بوس میکنی که خسته میشم. موهای فرفری قشنگت کمی بلندتر شده از تابستون پارسال تا امسال 10 سانت قد کشیدی . دیگه خانمی شدی برای خودت حالا تنهایم با تو قسمت میکنم  وقتی دلم مگیره میدونی چطوری خوشحالم کنی 

همیشه خدا شکر میکنم بخاطر اینکه منو  مامان این پری کوچلو کرد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان نفس طلایی
2 مرداد 91 13:00
خدا رو شکر حتما من لینکت می کنم
مامان سارا
2 مرداد 91 18:49
ممنون عزیزم... امیدوارم دوستی خوبی دراین ماه مبارک شروع کرده باشیم..... دوستتون دارم...
مهدی کوچولو
2 مرداد 91 22:04
خیلی موهات بانمکن
ساراکوچولو
2 مرداد 91 23:53
سلام مهتاب جان... سعی میکنم بیشتر بیام مطلب بنویسم اما زیاد نمی تونم بنویسم چون پشت میز نمی تونم زیاد بشینم ...راستی قسمت مشخصات نی نی من دقیق ماه وروز نشون نمیده ومن وارد نیمه دوم نه ماهگی شدم ...
سپیده
3 مرداد 91 11:36
مامان علی مرتضی
3 مرداد 91 12:44
سلام رز عزیز چه عکسای قشنگی گرفتی فضای پشت دخملی هم قشنگو کلاسیکه خدا براتون نگهش داره این توضیحیه که در مورد حالت گهواره میخواستید توی قسمت پرسشو پاسخم همین توضیحو نوشتم اگه اشتباه نکنم این طوریه که:به کمر دراز میکشید ومث حالت گهواره ویه جورایی دراز نشست میریدو میاید البته با دراز نشست فرق میکنه همون طور که گفتم حالتشون یکیه ولی شیوه ی انجام دادن گهواره ای مث گهواره میایدو میرید خیلی کیف داره کمرم خیلی راحت میشه. راستی امپراطور ما توی مسابقه ی نی نی شلخته شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدید توضیحات کاملو توی وبمون دادم باتشکر
مامان علی مرتضی
3 مرداد 91 12:49
دوست عزیز این سایت رو یکی از دوستان معرفی کرده درمورد حرکت گهواره ای خوب توضیح داده امیدوارم بدردتون بخوره.:http://www.tebyan.net/NewIndex.aspx?pid=150314&MusicID=75366 X
نایسل خانم
3 مرداد 91 18:16
عزیز دلم نه اتفاق خاصی نبود تظاهرات بود دیگه البته من اونجا نبودم ... نمیدونم دقیقا سرکار بودم ... مرسی خوشگلم
مامان آزی
10 مرداد 91 10:47
وای خاله جونی اینقد عکسای ناز میزاری دل مارو میبری ها
نایسل خانم
10 مرداد 91 12:25
چقدر این دختر نازههههههههههه
مامان نفس طلایی
10 مرداد 91 19:24
الهه مامانی طهورا
11 مرداد 91 1:40
واااااااااای چه دلبری شده این دخملی
میبوسمش هزارتا
مامان خانمی خصوصیتو بخون


ممنون الهه جون مرسی بخاطر آدرس
مامان سونیا
12 مرداد 91 15:04
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
نایسل خانم
12 مرداد 91 20:42
مرسی عزیزممم خییییلی بهترهتوخوبی
مامان وندا
14 مرداد 91 23:27
سلام عزیزم ممنون به ما سر زدین، با افتخار لینکتون کردم ، دخمل نازی دارین ماشالا
مریم مامان عسل
15 مرداد 91 5:36
وای که چقدر تو خوشگلی خاله جون. هزار ماشالله. خودت خوبی مامانی؟
مامانی درسا
16 مرداد 91 2:21
بی نهایت ماشاالله به این گل دخملی خودمون مامانی دلم واستون خیلی تنگ شده بود ولی بخدا گاهی اصلا" نمیرسم ..... این دختری تمام وقتمو گرفته ....... انشاالله پری رویاهات همیشه سالم باشه و لبش هم همیشه خندون خندون باشه