مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

گل من و دریا

1391/4/8 19:02
1,344 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من تو قبلم

любовья тебя люблюплюшевый мишка

اینم خورشید توی دستهای کوچلو خورشید زندگی من

анимашки

 

 

اینم سازه شنی دحملی باباجونش

божьи коровки

گلم و غروب دریا на воздушном шаре

 

 بیا بغل مامانی  сердце

با اونهمه استفاده از قرص ،حشره کش اسپره ،وکرم بازم پشه های ناقلا فهمیده بودند شما چقدر شیرینی  пчелки

قلبم برای تو میزنه  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ني ني شكلك
5 تیر 91 13:41
سلام مامان مبيناي نازنين عكس گل دختر شما در پست ني ني خانه دار به نمايش گذاشته شده است . شما مي توانيد هم اكنون تبليغات خود را آغاز كنيد.اميد وارم برنده شويد. با تشكر
هادیم
5 تیر 91 20:10
کمی کارت پستال به مناسبت میلاد امام سجاد گذاشتم.....خوش حال میشم از آن ها دیدن کنید و منتظر نظراتتون هستم....
مهدی کوچولو
6 تیر 91 2:39
اعیاد شعبانیه مبارک امیدوارم تو این روزهای قشنگ هر چی از خدا خواستید بهتون ببخشه
مریم مامان عسل
7 تیر 91 21:14
عیدتون مبارک. خصوصی داری گلم.
سودابه
12 تیر 91 1:09
چه عکسای خوبی و چه ژستهای قشنگی.