مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

مامانی که نمیدونه چرا بعضی وقتها دلش میگیره

1391/2/26 23:04
907 بازدید
اشتراک گذاری

  یالطیف

 

هزار اسم‌ داری‌ و من‌ از آن‌ همه‌ اسم‌ "لطیف" را دوست‌تر دارم‌

که‌ یاد ابر و ابریشم‌ و عشق‌ می‌افتم. خوب‌ یادم‌ هست‌ از بهشت‌ که‌ آمدم،

 تنم‌ از نور بود و پَر و بالم‌ از نسیم. بس‌ که‌ لطیف‌ بودم، توی‌ مشت‌ دنیا جانمی‌شدم.

اما ...

زمین‌ تیره‌ بود. کدر بود، سفت‌ بود و سخت.

دامنم‌ به‌ سختی‌اش‌ گرفت‌ و دستم‌ به‌ تیرگی‌اش‌ آغشته‌ شد.

و من‌ هر روز قطره‌قطره‌ تیره‌تر شدم‌ و ذره‌ذره‌ سخت‌تر.
من‌ سنگ‌ شدم‌ و سد‌ و دیوار دیگر نور از من‌ نمی‌گذرد،

دیگر آب‌ از من‌ عبور نمی‌کند، روح‌ در من‌ روان‌ نیست‌ و جان‌ جریان‌ ندارد.
حالا تنها یادگاری‌ام‌ از بهشت‌ و از لطافتش،

چند قطره‌ اشک‌ است‌ که‌ گوشه‌ دلم‌ پنهانش‌ کرده‌ام،

 گریه‌ نمی‌کنم‌ تا تمام‌ نشود، می‌ترسم‌ بعد از آن‌ از چشم‌هایم‌  سنگ ریزه‌ببارد.
یا لطیف! این‌ رسم‌ دنیاست‌ که‌ اشک‌ سنگ‌ریزه‌ شود و روح‌ سنگ‌ و صخره؟

 این‌ رسم‌ دنیاست‌ که‌ شیشه‌ها بشکند و دل‌های‌ نازک‌ شرحه‌شرحه‌ شود؟
وقتی‌ تیره‌ایم، وقتی‌ سراپا کدرییم، به‌ چشم‌ می‌آییم‌ و دیده‌ می‌شویم،

اما لطافت‌ که‌ از حد بگذرد، ناپدید می‌شود.
یا لطیف! کاشکی‌ دوباره‌ مشتی، تنها مشتی‌ از لطافتت‌ را به‌ من‌ می‌بخشیدی‌

یا می‌چکیدم‌ و می‌وزیدم‌ و ناپدید می‌شدم،

مثل‌ هوا که‌ ناپدید است، مثل‌ خودت‌ که‌ ناپیدایی... یا لطیف!

مشتی، تنها مشتی‌ از لطافتت‌ را به‌ من‌ ببخش.


                                                            "عرفان نظر آهاری"

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

نایسل
26 اردیبهشت 91 11:27
خیلی قشنگ بود عزیززز دلم
نایسل
26 اردیبهشت 91 11:27
ولی حق مرده بود تا دفعه دیگه همیچن حرفی نزنه
مامانی طهورا
26 اردیبهشت 91 12:58
عزیزم رمزو خصوصی گذاشتم
مامانی طهورا
26 اردیبهشت 91 22:47
مامان نیکادل
26 اردیبهشت 91 23:16
متن زیبایی بود خدا نگهدارتان باد
نایسل
27 اردیبهشت 91 11:08
مرسی عزیززز دلم
نایسل
27 اردیبهشت 91 11:09
گلم اگه میتونی فیلتر شکنت رو برای من بزار بزارم تو صفحه ام آخه همه لازم دارن مال من سخته نصبش میتتونی؟
نایسل
27 اردیبهشت 91 11:32
نه عزیزز دلم نصبی نمیخوام مثه u9 fregeteاینا میخوام که کار باهاشراحته مرسی خوشملم
نایسل
27 اردیبهشت 91 11:32
خودم وی پی ان دارم مرسیییییییییییییی
مامانی درسا
27 اردیبهشت 91 13:35
قربونت برم متنت عالی بود حسابی حالمو عوض کردی ....... واقعا" حکایت حکایت ما آدماس ...... دختر گلمو ببوس
مامان نسترن
28 اردیبهشت 91 10:07
ممنونم خانومی. نوشته های خانوم نظر آهاری ساده و روون و قشنگن.
ثمین
29 اردیبهشت 91 18:10
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
مامان یاس
29 اردیبهشت 91 18:20
سلام عزیزم منم گاهی خیلی دلم میگیره میگن این حالت به خاطر اینه که امام زمان غمگین میشه وشیعیانش هم همچون مولاشون دلشون میگیره
مامان یاس
29 اردیبهشت 91 18:23
راستی گلم عکسهای دختر خوشگل وعسلت را بذار تا ببینیمش عکس های جدیدش
ameye lara
29 اردیبهشت 91 19:37
movafagh bashi
مهدی کوچولو
30 اردیبهشت 91 18:48
سلام ممنون که به ما سر زدید خدا پری رویاهاتون رو براتون نگه داره اگه اجازه هست لینک کنم
مامان مهراد
30 اردیبهشت 91 19:00
عالیییییییییییییییییی بود
عمه ی لارا
30 اردیبهشت 91 20:14
سلام خیلی ممنون مهربون از اینکه به وب لاگم می یای و با نظرای قشنگت خوشجالم می کنی خیلی دوستون دارم
مامان نفس طلایی
30 اردیبهشت 91 21:38
یا لطیف
شیرین
30 اردیبهشت 91 23:42
مامانی طهورا
31 اردیبهشت 91 9:48
سلام عزیز چه خبر از نی نی؟
مامان ثنا و ثمین
31 اردیبهشت 91 18:03
خیلی زیبا بود.ادم رو به تفکر وادار میکنه
نایسل
1 خرداد 91 0:59
مرسی عزیزززز دلم اره خوردم یکم گلوم نرم شد ولیمن تخم مرغ معمولی زرده شو خوردم از اونا که گفتی نداشتم
نایسل
1 خرداد 91 0:59
مرسی مهربونم
مامانی طهورا
1 خرداد 91 1:00
نگران نباش عزیزم توکلت به خدا باشه ایشاله هر چی صلاحه همون میشه دعات میکنم