مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

به مناسبت تولد بابایی

1390/8/29 0:22
686 بازدید
اشتراک گذاری


فقط تویی تو..تو..تو تولدت مبارك همسرم بهترینم

   همراه یك طلوع
در این خجسته یاد
در سالگرد بهاران هستیت
روزی كه زندگی بر لبان تو بوسه زد
با صد خلوص
هم آستان دل، خواهم كه بمانی
همیشه شاد

عزیزم تولدت مبارک

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره

وچه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای اغاز تنفس تو

وچه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن!!!

وچه اندازه شیرین است امروز

روز میلاد

روز تو

روزی که تو آغاز شدی.

تمام هستی ام تولدت مبارک

اینم یک کیک خوشمزه واسه تولد عزیزم

 

 

 

تولـــــدتو ، تولد همه خوبیهاست

تولد تو ، آغازیست برای یه دنیا مهــربانی

تولـــــد گذشت ، تولد مهربانی

تولد فداکاری ، تولد همه پاکیهــا

تولـــد احساس ، تولد دوست داشتن

تولد خوشبختی ها ، تولد امیـــد

تولد آرامش ، تولد یک فرشــته

تولد یک زیبایی ، تولد یک بـهــــــــار

تولد زلالی دریا ، تولد عشــــق

 

  

 به خاطر گرفنتن تو امشب میام  آسمان

هفت سال  پیش

از آسمون

یه ستاره چیدم…

حالا دیگه

تو شبای مهتابی، یا بدون مهتاب،

تو آسمون ابری یا صاف،

تو كهكشون بی‌ستاره یا با ستاره، …

من یه ستاره دارم

كه تو هفت آسمون لنگه‌اش پیدا نمی‌شه

ستاره‌ی من

روز و شب نمی‌شناسه

24 ساعته چشمك می‌زنه

ستاره‌ی من

جای ماه و خورشید

تو آسمون قلبم نشسته…

 

 

یه دونه از ستاره های خدا رو به نامت کردم هر وقت به آسمون شب نگاه کردی بدون اولین

ستاره که به چشم میاد به نام گل خوشبوی منه

 

 

عشقم امیدم آرزوم زندگیم عمرم دینم دنیام نفسم

 

 متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید

 

 

حواسم فكرم ذكرم خیالم جسمم روحم جونم خونم

 

 

 متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید

  

قلبم وجودم بودم نبودم هستی ام نیستی ام مستی ام

  

 متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید

فقط تویی تو..تو..تو تولدت مبارك همسرم بهترینم

 

 

متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید

 

 

 خدا حفظت کنه عشقم

 

 

خدا حفظت کنه جونم

 

 

 

جدا از هم نمی شه موند

 

[تصویر: GJ-CheckersJ.gif]

 

نه می تونی نه می تونم

 

[تصویر: GJ-CheckersO.gif]

 

خدا حفظت کنه عشقم

 

[تصویر: GJ-CheckersO.gif]

 

برای باقی عمرم

 

[تصویر: GJ-CheckersO.gif]

 

دعا کن تا خدا ما رو

 

[تصویر: GJ-CheckersO.gif]

 

نگه داره برای هم

 

[تصویر: GJ-CheckersN.gif]

 

 تولدت مبارك همسرم بهترینم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان زهرا نازنازی
15 آبان 90 11:38
سلام ممنون از حضوره سبزتون تولد بابایی مبارک خوشبختی تون پایدار باد
ني ني شكلك
16 آبان 90 19:02
عيد قربان ، پر شکوهترين ايثار و زيباترين جلوه ي تعبد در برابر خالق يکتا بر شما مبارک


ممنونم عزیزم من از وبلگتون زیاد استفاده کردم اگه اجازه بدی لینکت کنم