مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

وقتی دوست داری لباس مامان بپوشی

1390/9/4 17:05
628 بازدید
اشتراک گذاری

 

عده ی زیادی هستند که منتظر خوشبختی هستن. اما غافل از اینکه قانون طبیعت برعکسه اینه. این ”خوشبختیه“ که منتظر ماست. زیرا ما خالق او هستیم

 

خداوند بی نهایت است و لامکان و بی زمان اما به قدر فهم تو کوچک می شود و به قدر نیاز تو فرود می آید و به قدر آرزوی تو گسترده می شود و به قدر ایمان تو کارگشا می شود 

 

چقدر دیر می فهمیم که زندگی همان روزهایی بود که زود سپری شدنشان را آرزو

 می کردیم….
تعجب 

 

برايت آسماني خواهم كشيد

پر از ستاره هاي هميشه نوراني

تو در كنار من روي ابرها

من غرق آنهمه مهرباني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان گیسو
4 آذر 90 17:15
مهتاب جونم به خدا اون عکسی که دستش رو گذاشته زیر چونشو بفرست مجله ای چیزی خیلیییییییی خوشگل شده یه فرشته واقعی عاشقش شدم ماشاا...
ترنم
4 آذر 90 17:32
مهتاب عزیزم خیلی خوشحالم که دوست نازنینی مثل تو دارم خدا این فرشته نازتو برات ببخشه
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
6 آذر 90 10:16
ماشاالله مبینا جون چه خوشگلی خاله.بوووووووووووووس
ني ني شكلك
9 آذر 90 13:14
دوست خوبم لينك شدي
نگين
12 آذر 90 15:21
سلام دوست خوبم ميخواستم به اين وسيله تشكري كرده باشم از حضور و اظهار نظرتون
مامان امیر علی
26 دی 90 12:13
وای ماشاله خانمی چه فرشته نازی دارین ماشاله بزرگ شدن دیگه الان فکر کنم خوبه بره استعداد یابی .به ما هم سری بزنید .
روژین
26 دی 90 15:12
وبلاگتون خیلی روی من تاثیر خوب داشت دخملتون هم خیلی ناناز و مامانی میتونم لینکتون کنم