مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

برای دوست داشتن باید شکست

1390/8/28 23:56
533 بازدید
اشتراک گذاری


پسرکی دو خط سیاه موازی روی تخته کشید خط اولی به دومی گفت ما میتوانیم
زندگی خوبی داشته باشیم . دومی قلبش تپید و لرزان گفت بهترین زندگی !!! در
همان زمان معلم بلند فریاد زد دو خط موازی هیچگاه به هم نمی رسندو چه ها
همه با هم تکرار کردند دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسند مگر آنکه یکی از آنها
برای رسیدن به دیگری خود را بشکند.

 قلب

عشق نمی پرسه تو کی هستی؟ عشق فقط میگه: تو ماله منی .
عشق نمی پرسه اهل کجایی؟ فقط میگه: توی قلب من زندگی می کنی .
عشق نمی پرسه چه کار می کنی؟ فقط میگه:
باعث می شی قلب من به ضربان بیفته .
عشق نمی پرسه چرا دور هستی؟
فقط میگه: همیشه با منی .
عشق نمی پرسه دوستم داری؟
فقط میگه: دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان ثنا و ثمین
14 آبان 90 14:44
سلام عزیزم.مرسی که بهمون سر زدین.از طرف من روی ماه دخترتو ببوس بازم بیاین اونوری
ناهید
15 آبان 90 17:52
خیلی خیلی خیلی خیلی ممنونم. واقعا مچکرم مهتاب خانم نیازی به گذاشتن ایم مطلب نبود اما بازم میگم واقعا مچکرم.
ناهید
15 آبان 90 17:59
اما به هرحال مچکرم
ناهید
15 آبان 90 17:59
راستی تولد همسرتون هم مبارک.
ناهید
15 آبان 90 18:00
اگه میشه بازم سر بزنین.
ناهید
15 آبان 90 20:39
راستی مهتاب خانم آپدیت کردم بیاین ممنون میشم. یه نظر خصوصی هم داری.
مامان پریاگلی
15 آبان 90 20:55
___________**__**_____* __________ ___________***_*__*_____* _________ __________****_____**___****** ____ _________*****______**_*______** __ ________*****_______**________*_** ________*****_______*_______* _____ ________******_____*_______* ______ _________******____*______* _______ __________********_______* ________ __***_________**______** __________ *******__________** _______________ _*******_________* ________________ __******_________*_* ______________ ___***___*_______** _______________ ___________*_____*__* _____________ _______****_*___* _________________ _____******__*_** _________________ ____*******___** __________________ ____*****______* __________________ ____**_________* __________________ عیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدتون مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ یه دنیا بوس
ناهید
16 آبان 90 10:09
خوشا «ذی‌الحجه» روز عید قربان / شروع داستان عشق و ایمان خواهی که تو را کعبه کند استقبال / مایی و منی را به منا قربان کن عید شما مبارک
ناهید
16 آبان 90 10:26
من الان آنلاینم شما چه طور؟؟؟؟؟
ناهید
16 آبان 90 10:29
شما یه وقتو تعیین کنین من بیام بهتون خبر میدم میتونم بیام یا کار دارم آخه اگه مامانم خونه نباشه نمیتونم بیام.
ناهید
16 آبان 90 10:32
الان شما هم آنلاین هستید توی نی نی گپ دیدم.
ناهید
16 آبان 90 10:32
. ای تو جان نوبهاران، خوش رسیدی، خوش رسیدی! ای تو شور آبشاران، خوش رسیدی، خوش رسیدی! آمدی چون ماه تازه، تیغ بر کف، خنده بر لب آمدی ای عید قربان! خوش رسیدی، خوش رسیدی! عید شما هم مبارک.
ناهید
16 آبان 90 10:34
عید قربان بالاترین نقطه اى است که اوج مقام بشر تعیین مى شود و تا ابد، درجه ایمان با همان نقطه سنجیده مى گردد . . .
ناهید
16 آبان 90 10:35
عیدقربان، جشن رهایی ازاسارت نفس وشکوفایی ایمان ویقین ،عیدسرسپردگی وبندگی عیدنزدیک شدن دلها به قرب الهی برهمه مسلمانان مبارک باد . . .
ناهید
16 آبان 90 10:38
مهتاب خانم درخواست دوستی دادم قبول کن.
ناهید
16 آبان 90 10:40
زمان آنلاینو بهم بگین.
ناهید
16 آبان 90 10:41
اگه میشه پنج شنبه باشه که تعطیلم.
مامان معین
3 آذر 90 19:27
فوق العاده بود من حسابی خوشم اومد