مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

تقدیم به بهترین گل خوشبوی زندگیم

1391/3/1 9:51
997 بازدید
اشتراک گذاری

مادر،
ای لطیف ترین گل بوستان هستی،
ای باغبان هستی من،
گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند.
گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد

بهشت برای  تو آفریده شد  ودرختان برای اینکه سایبان توباشند

سر از خاک برمی آورند...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (56)

مامانی درسا
7 اردیبهشت 91 10:15
مهتاب جون من آرزو میکنم آنقدر خدا جون ما ( من و باباش ) زنده نگه داره تا بتونه خودش به تنهایی از پس خودش بر بیاد ..... آرزو دارم بزرگ شدنشو . قد کشیدنش ... رو ببینیم .... عزیزم برو خصوصی درضمن شما هم با افتخار لینک شدین
مامان یاس
7 اردیبهشت 91 10:58
سلام خیلی ممنون که دعوتم کردی خوشحال شدم عزیزم خب آرزوی من خیلی زیاده برای نی نی ام کدومشو بگم حالا پروردگارا فرزندی که از شما هدیه میگیرم حسینی وفاطمی باشد جز نام اهل بیت سخنی نگوید خداوندا سپاس که نعمت دادی صلوات
k1- بابای آرتین عسل بابا
7 اردیبهشت 91 10:58
merc az commenti ke gozashteh boodid , manam omidvaram ke hamisheh shado salamat bashid
مامان نادیا و نلیا
7 اردیبهشت 91 11:14
خدایا مامان و بابامون رو همیشه عاشق هم نگه دار و بهترین از هر چیزی رو تو دنیا به ما بده
مامان متین
7 اردیبهشت 91 11:28
سلام. آرزوی من برای تو پسرم. داشتن بهترین و زیباترین لحظه هاست. متین میگه آرزو دارم ماشین بازی کنم اونم با ماشین واقعی
saba
7 اردیبهشت 91 12:41
ممنون از دعوتت دوست گرامی

ارزو میکنم که دخترم همیشه زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شه و من شاهد همه موفقیتهاش باشم


کاش آدرس وبتو مینوشتی
سپیده
7 اردیبهشت 91 13:08
ارزو دارم دخترم بهترین اینده رو داشته باشه و دوست دارم ارزوهایی که یرای خودم داشتم و به واقعیت تبدیل نشد برای دخترم به واقعیت تبدیل بشه.
نسترن
7 اردیبهشت 91 15:22
یکم فکر کنم ارزومو میگم
نسترن
7 اردیبهشت 91 15:23
مهتاب جون خصوصی داری
مامان نفس طلایی
7 اردیبهشت 91 15:55
سلام منم امدم ارزو کنم : ارزو می کنم که خدا فرزندان سالم و صالحی بهمون بده که جز حب اهل بیت تو دل و زبونش نباشه ... از خدا می خوام بچه هام یار امام زمان باشن ... از خدا می خوام بچه هام عاشق امام زمان باشن ... و بنده ی خوب خدا ....
مریم مامان عسل
7 اردیبهشت 91 16:23
آرزو دارم توی یه خونه که مال خود خودمون باشه دخترمو بزرگ کنم. مهم نیست که چقدر کوچیک باشه، فقط مال خودمون باشه. اونوقت دیگه بجای اجاره خونه ی سنگینی که به صاحبخونه میدم، میتونم برای دخترم هر چیزی که میخوام رو بخرم.
آرزو دارم خدا ما رو برای دخترمون و دخترمون رو برای ما حفظ کنه!
آرزو دارم به هر آنچه که خواستم و نرسیدم، دخترم بخواهد و برسد.
آرزو دارم که دخترم خدا را همیشه همراهش کند.
نزدیک تر از رگ گردن به ما خداست! یادمان نرود که او چقدر مهربان است...


آمین
بابای ارشیا
7 اردیبهشت 91 16:29
آرزوی ارشی : خدایا هیچ بابایی رو بی پول نکن خدایا هیچ مامانی رو نا امید مکن خدایا تو همه زندگیمون خودت سلطنت کن و افسار از ما برگیر که ما ناتوانیم. خدایا این نی نی ها عشق بابمامان هاشونن به لطف خودت عشقاشون رو به نتیجه برسون . خدایا به بابام اونی رو بده که آرزوشه . بین خودمون باشه اگه به اون بدی به من هم میرسه دیگه .
مامان بهار
7 اردیبهشت 91 21:09
خدایا آرزو میکنم که هر کودکی که پا به این دنیا میگذارد سالم باشد و هیچ مادری غم معلولیت فرزند خود را نچشد آمین مامان بهار http://pestonakabi.niniweblog.com
محيا كوچولو
8 اردیبهشت 91 0:31
سلام خاله ممنون كه بهم سر زدين از آشنايي تون خوشحالم ضمنا من دخملم
مامان آنیسا
8 اردیبهشت 91 13:03
ارزوم اینه که آنیسا جونم همیشه توی زندگیش موفق و خوشبخت باشه
منامامان یسنا
8 اردیبهشت 91 13:12
ارزوی من اینه که هیچ اشکی از چشم های ناز وزیبای هیچ کودکی نیاد مگر به شادی ... هیچ غمی به دل کودکانمان راه پیدا نکنه... موفقیتهای روز افزون همه ی بچه ها..... خوشبختی اونها... عاقبت بخیری... ثروت...زیبایی.همه رو خدای من به فرزندانمان عطا کن به همراه عبادت ها وسپاسگذاری از تو ..ودوری از شیطان وتمام خصایص شیطانی............ امین یا رب العالمین
نرگسی
8 اردیبهشت 91 16:58
سلام خانومی من از طریق وب نسترن جون اومدم اینجا منم خواستم آرزوم رو بگم .. خیلی ممنون از این کارتون جالب بود .. من ارزو دارم که خدا هیچ زنی رو از لذت مادر شدن محروم نکنه ..
آرزوهای رنگی
8 اردیبهشت 91 22:18
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان .اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنیدواگر خوشتان آمد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
نهال
9 اردیبهشت 91 9:42
سلام عزیزم آرزو دارم که همه کوچولوها سالم و شاد باشند.پسر عزیزک من هم همیشه سالم و شاد و موفق باشه.
مامان محمدرضا
9 اردیبهشت 91 10:17
پسرم صحیح و سالم پاشو توی این دنیا بذاره و خادم همیشگی امام رضا و پسرش باشه
سويل ماماني
9 اردیبهشت 91 12:30
خدايا به لطف و رحمتت هيچ كودكي رامريض نكن ونگاهت را از همه ي ما دريغ مكن .امين
سپیده
9 اردیبهشت 91 14:19
خوبی خانم. دخترت چطوره؟ اومدم عرض ادبی کنم و برم.
مامان مهراد
10 اردیبهشت 91 7:47
ادم اینقد آرزو داره که همشو نمیتونه بگه
مامان آرشیدا قند عسل
10 اردیبهشت 91 11:33
خدایا به همه نی نیها سلامتی بده
هیچ پدر و مادری رو شاهد ناراحتی بچه اش نکن
همه بچه ها شاد و خوشحال باشن
خدای عسلکم رو تو همه امور زندگیش موفق و سربلند نگهدار، تنش سالم و خیالش همیشه آروم . فلبش همیشه پاک و معصوم.


'گلم چرا آدرس نذاشتی
خاله نفس
10 اردیبهشت 91 11:53
آرزو میکنم همه مامان بشن و حالشو ببرن...
نگين
10 اردیبهشت 91 13:28
سلام ممنون از دعوتتون آرزوي سلامتي - آرامش و لبخند هميشگي دارم براي همه ي بچه ها و پدر و مادراشون. برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه که زیبایش میدانی آرزو میکنم. يه وبلاگ دارم كه خيلي از حرفهاي دلم رو براي نگينم اونجا نوشتم آدرسش هست: http://dokhtaramnegin.blogfa.com
مریم مامان پندار
10 اردیبهشت 91 20:55
آرزو میکنم پسرکم به همه خواسته های خوبش در اینده برسه و من اونقدر عمر از خدا بگیرم که شاهد موفقیتش باشم
مامان علي خوشتيپ
11 اردیبهشت 91 0:03
خدايا خوب و مهربانم اول از همه به همه بچه ها سلامتي بده بعد ايمانشونو قوي كن تا هيچ سختي اونا رو نشكونه و هيچ موفقيتي مغرورشون نكنه.خدايا هر چي صلاحمونه و ما از عاقبتش بي خبريم برامون مقدر كن.آمين
ترنم
11 اردیبهشت 91 0:03
اي دوست دلت هميشه زندان من است آتشكده عشق تو از آن من است آن روز كه لحظه وداع من و توست آن شوم ترين لحظه پايان من است. عزیزم من آرزو میکنم ایشالله هیچ کوچولویی مریض نشه و همه پدر و مادرها در کمال سلامتی شاهد رشد و بالندگی فرزندانشون باشن
مامانی طهورا
11 اردیبهشت 91 9:18
آرزوی من عاقبت بخیری همه مامان باباها و نی نی های نازشونه خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار
بابای دوقلوها
11 اردیبهشت 91 9:48
خدایا، فقط و فقط سلامتی، سلامتی برای همه
مسافران آسمانی
11 اردیبهشت 91 10:12
پست جالبی گذاشتین عزیزم... آرزو میکنم خدا به همه نی نی ها : تن سالم ، ایمان صالح ، رزق حلال و لب خندون عطا کنه... الهی آمین
نجوا
11 اردیبهشت 91 10:12
وب خواندنی داری موفق باشی
كتي(مامان آقا مهديار)
11 اردیبهشت 91 10:39
سلام مرسي كه به خونه مهديار اومدين با افتخار لينك شدين
كتي(مامان آقا مهديار)
11 اردیبهشت 91 10:42
من ارزو ميكنم همه بچه ها سالم باشن و اصلا بيمار نشن
و سايه همه مامان باباها بالاي سر بچه ها باشه انشالله
آمين

سر سوزن ها هم نرم باشه خوبه


جانم من همین فکر رو میکنم
هدیه خدا
11 اردیبهشت 91 11:08
خوشحال شدم به وب من سرزدید. آرزو دارم فرزندی سالم وپاک داشته باشم.
مامانه ملیکا
11 اردیبهشت 91 14:34
سلام مهتاب جون ارزو می کنم هیچ خونه ای بی بچه نباشه و خدا ی مهربون اینقدر عمر به من و بابایی بده تا بزرگ شدن و قد کشیدن و موفقیتهایه ملیکا رو ببینیم و ارزو می کنم یه پسر سالم و صالح هم بهم هدیه کنه ارزو می کنم همیشه همه ی بچه ها سالم باشن و ارزو می کنم خاله هم صاحب یه بچه ی سالم بشه ارزو می ....وای خدایه من چقدر من ارزو دارم از صمیم قلب می خوام که به تمام ارزوهام برسم و همیشه ارزو داشته باشم
بابای ملیسا
11 اردیبهشت 91 20:48
سلام .ممنونم که به وبلاگ ملیسا سر زدید . شما هم وبلاگ قشنگی دارید . خدا کوچولوی قند عسلتون رو حفظ کنه
راستی آرزو می کنم که کوچولوتون هیچ وقت ناراحتی و غم و غصه شما و همسرتون رو نبینه .


ممنون
...
11 اردیبهشت 91 23:25
ارزو دارم كه منم يه روزي بتونم مامان بشم الان 8ماهه كه اقدام كردم ولي خبري نيست برام دعا كنيد
مهسا
11 اردیبهشت 91 23:36
سلام خواهرم بعد از گذروندن سختي زياد به خاطر داشتن بيماري مول اونم بعد از 10سال باردار شده الان ماه چهارمش هست
سونو كه داده همه چي خوب بوده جز اينكه دكتر گفته جفتش پايينه بايد استراحت زياد داشته باشه تو رو خدا واسش دعا كنيد كه بتونه يه ني ني سالم به دنيا بياره


همه باهم براش آرزوی سلامت وموفقیت میکنیم. آمین
ثمین
11 اردیبهشت 91 23:53
منم همون آرزوی نرگسی رو دارم... مرسی عاشق عکس این پستم
ترنم
11 اردیبهشت 91 23:57
عزیز دلم مهتاب جونم من به داشتن دوست خوبی مثل تو افتخار میکنم بوسسسسسسسسسس


* I love You # !
اینم شارژ رفاقت ما !

کادوی قلب مهربونت !

مرسیییییییییییی گلم




مامان ثنا و ثمین
12 اردیبهشت 91 0:46
سلام مهتاب جون وبت جالبه و ممنون که منو هم دعوت کردی آرزوی من اینه که خدا سایه ی پدر و مادر رو از سر بچه هاش کم نکنه.آمین آرزوی ثنا دخترکم: آرزو میکنم که توی دنیا همش خوبی باشه.هیچ کس به هیچ کس بدی نکنه.هیچ کس با هیچ کس قهرنباشه. همه ی شیطونهائی که آدمها رو گول میزنن از عصبانیت بمیرن و فرشته ها دور تا دور دنیا جمع بشن و رو سر آدمها گل بریزن
مامانی درسا
12 اردیبهشت 91 2:16
دوست من دیدن آروزهای دیگران شاید خیلی خیلی کوچک باشه .... اما نشانه از امید به زندگیه .....کارت خیلی عالی بود .... موفق باشی
مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 10:28
چه عکس با احساسی. ممنونم
مامان مهربون.
می دونستی تو اولین معلم زندگی نی نی گلتی. روزت مبارک


ممنون گلم
مامان طاها
13 اردیبهشت 91 16:35
آرزو دارم که خدا بگیرد هر آنچه که شما رو از او میگیرد. الهی آمین. مامان طاها http://mohamad-taha-jooon.niniweblog.com/
مامان طاها
13 اردیبهشت 91 16:36
وبلاگ قشنگ و پر محتوایی دارین.
ترنم
14 اردیبهشت 91 12:23
ادم عزيزانشو فراموش نميکنه بلکه به نديدنشون عادت ميکنه تقديم به کسي که عادت به نديدنش مثل فراموش کردنش غيرممکنه !
نایسل
15 اردیبهشت 91 14:19
آرزو میکنم همه آرزوهام بر آورده بشه این جوری بهتره
نایسل
15 اردیبهشت 91 14:20
عسیس دلممممممممممممممممممم ماهت رو ببوس
نایسل
15 اردیبهشت 91 14:20
دلم برات خیلی تنگ شده
مامان سارا
26 اردیبهشت 91 10:25
ممنون که به وبلاگ ما سرزدی و ما رو دعوت کردی. آرزوی من اینه که دخترم صحیح و سالم بزرگ شه و زندگی پربرکتی داشته باشه و عاقبت به خیر بشه اگه خدا خواست و صلاح دونست یک خواهر یا برادر خوب بهش هدیه بده
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
27 اردیبهشت 91 1:26
سلام عزیزم.شایان نوری،که دعاشو نوشتی،برادرزاده ی شوهرمه.این دعاها در کتابی چاپ شده بود؟
مهدی کوچولو
30 اردیبهشت 91 2:31
من دیر خبردار شدم وقتی دعای بچه ها رو خوندم دلم شکست بخصوص اونا که مریض بودن و یا مشکل مالی داشتن حالا ارزو میکنم خدایا هر کس هر چی میخواهد به کرمت بهش بده به منم سلامتی و طول عمر عزیزانم و از ته دل ارزو میکنم خدایا برادر قشنگم سجاد رو زنده کن که مهدی منو ببینه خیلی این روزا دلم براش تنگ شده این ارزوی اخر خیلی بچگانه بود ولی دلم خواستش چیکار کنم
مامان امیرناز
30 اردیبهشت 91 18:52
ارزو دارم امیرنازم به همه ارزوهای قشنگش برسه و همیشه شاهد موفقیت و شادی و تندرستیش باشم و خدای بزرگ ازش راضی باشه و همه زنهای خوب سرزمینم که ارزوی مادر شدن دارن به ارزوشون برسن امیرنازمم ارزو داره پلیس بشه و یه سگ نگهبان داشته باشه
مامان امیرناز
30 اردیبهشت 91 19:03
قشنگ بود مرسی به ما هم سری بزن