مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

کیکهای زیبا مناسب برای جش تولد و جشن سیسمونی

1390/11/15 0:26
4,660 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • my-1st-baby-shower-cakemonkey-themed-baby-shower-cake
     
  •  
     
  • sports-baby-cake
  •  
  • twi
  •  
  • baby-showertwo-peas-in-a-pod
     
  •  
     
  • baby-shower-cakebaby-duks-and-frogs-shower-cake
     
  •  
     
  • little-baby-fairy-cake
  •  
     
  • what-are-little-boys-made-ofbaby-shoes-and-frogs
     
  •  
     
  • 2009-baby-shower-cakenicol%c2%b4s-christening
     
  •  
     
  • island-themed-baby-shower-cake
     
  •  
     
  • welcome-to-the-junglebaby-on-board
     
  •  
     
  • butterflies-and-dragonflies-baby-showerexpecting-a-little-boy
  •  
     
  • baby-dress
     
  •  
  •  
  • baby-cake
  • welcome-rodrigo-baby-shower-cake
    for-little-tomas-thomas 
  •  
    •  
       
  • basket-of-twins
     
  • jessicas-baby-shower
     
  • dragonfly-dreams
     
  •  
  • mistys-baby-shower
     
  • baby-shower-cake
     
  • baby-playtime
     
  •  
  • bella
     
  • 43gifts-for-little-lamb30
     
  • butterfly-themed-baby-shower
  • jungle-baby-shower
     
  • lady-bug-shower-cake
     
  • babys-gift-box
     
  • baby-shower-cake
     
  • fondant-baby-with-clothesline
     
  • baby-rump-cake
  •  
  • baby-shower-cupcakes
  • blue-and-brown-baby-shower
     
  • baby-stars
     
  • babys-just-ducky
  • baby-shower-cake
     
  • melonies-baby-shower-cake-january-2009
     
  • baby-pooh-friends-cake
     
  • welcome-baby
     
  • baby-boy-sleeping
  1.  
  2. baby-boy-3tiered-bluekatar%c3%adnke
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان امیرعلی
12 بهمن 90 16:11
وای چه کیکای خوشگلی.آدم حیفش میاد بخوره اینا رو.خاله نمیدونم چرا براتون باز نمیشه لوگوم
منا مامان یسنا
13 بهمن 90 11:02
سلام خیلی زیبا بود لذت بردم....ممنون ...من اپم میای به وبلاگ یسنا....؟
نوشين
14 بهمن 90 20:27
سلام عزيزم... خيلي ممنون بابت كمكت... راستي عجب كيكاييييييييي... نميگي ادم ميبينه هوس ميكنه خوب؟ اونم چاقالويي مثل من...
مامان محمد جواد گل
18 بهمن 90 1:21
سلام ممنون که به سوال من در پرسش و پاسخ جواب دادین می خواستم اگه می شه راهنمایی کنید برای خودم اگه بخوام خرید کنم از کجا بخرم ؟ جنس خوب با قیمت معقول می خوام نه خیلی ارزون نه خیلی گرون. برای پسرم هم همینطور جنس خوب و قیمت معقول. ما زائر سرای نفت توی وکیل آباد جا رزرو کردیم. اگه همون اطراف یه جای خوب باشه که خیلی خوبه اگه نه که مهم نیست جای دیگه باشه. هوا چطوره خیلی سرده ؟ما پنج شنبه صبح راهی مشهدیم اگه براتون امکان داره قبل از رفتنمون جواب سوالاتم رو بدید. خیلی خیلی ممنون می شم اگه راهنماییم کنید. دختر گلتون رو هم برام ببوسید.
ثمین
26 بهمن 90 20:53
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
هم نفس
1 اسفند 92 11:57
ماهناز ومهدیار هم یه کلبه کوچک اما گرم و صمیمی دارن.. خوشحال میشیم یه سری هم به ما بزنید.
مامان طفلکی
12 اردیبهشت 93 20:52
سلام ممنون عکسای قشنگی بودن , کلی کیف کردم ولی کاش کمی دست و دل باز تر بودی و اجازه سیو عکسارو میدادی دنبال دیده برای کیک سیسمونی میگشتم که بدم قنادی , ولی نتونستم عکساتو سیو کتم