مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

دوست دارم عزیزم ببین چه ناز بودی

1390/9/17 17:01
841 بازدید
اشتراک گذاری

 

متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید

 

 

متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید

  

 جشن تولد ستاره جون گلم شش ماهگی گلم

 

 

 

 

 

 

متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید

فدای چشمای خمارت

توچه داده ای به چشمت ، که چنین خُمار باشد

سر خُم ّ می بپوشان،  که مرا قرار باشد

به نگاه چشم مستت، دل من زکف ربودی

به بَرَم چرا بماند ، چوتواش نگار باشد

چوزبان خود گشایم ، همه ذکر تو نمایم

چه کنم که در ضمیرم ، همه فکر یار باشد

به دو زلف مُشکبویت ، که شدم اسیر کویت

همه روز من چوشام و، شب من چه تار باشد

اگرم تَفَقِد آری ، ودمی به خود گذاری

همه شرح درد گویم ، چوتو غمگسار باشد

نه توان آنکه یادت ، ز خیال خود برانم

تو به شهر جان امیری ، نه من اختیار باشد

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

رزیتا
22 آبان 90 14:56
تولده این دخترخوشکل مبارک آپم بهم سربزن
رزیتا
26 آبان 90 15:32
سلام هرچندعیدتموم شد اما عیدت مبارک
مامان مهراد
27 آبان 90 23:41
سلام خوبی عزیزم جیگر خاله چطوره
ترنم
29 آبان 90 12:39
مرسی مهتاب عزیزم که به ما سر میزنی گلم سایت ویلاگ ملینا دچار مشکل شده اما بزودی برطرف میشه چه دخمل نازی چند سالشه این مبینا خانوم گل
ناهید
29 آبان 90 13:39
مهتاب جون واقعا پستت قشنگ بود.
سودابه
29 آبان 90 21:36
سلام و سپاس از شما که محبت کردید و به ما سر زدید . از دیدن عکسای دختر خوشگلتون کلی لذت بردیم . ما هم با افتخار شما دوستای خوبمون رو لینک کردیم.
سودابه
3 آذر 90 10:07
سلام . از دیدن عکسای مبینا خانم خوشگل کلی لذت بردیم . من و باران هم با افتخار شما رو لینک میکنیم.
مامان گیسو
4 آذر 90 17:16
هنوزم نازه مگه شک داری تازه نازترم شده فداش بشم