مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

نویسنده کوچک

1394/5/21 19:19
855 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدا

سلام من مبینا هستم صاحب این وبلاگ سالهای قبل مادرم  وبلاگم را می نوشت حال که بزرگ شدم و نوشتن  را آموخته ام  تصمیم گرفته ام که خودم بنویسم البته یک دلیل دیگر هم دارد ، بخاطر اینکه خدای مهربان یک فرشته کوچلویفرشتهزیبا به ما هدیه داده است که حسابی مادرم را مشغول خودش کرده استخسته اسم  خواهرم

مه یاس است

http://niniweblog.com/upl/roz86/14648545597.jpg

اینم من و خواهری گلم

خب این مطلب رو خوندین  خوشتون اومد متفکر

حالا من کلاس سوم دبستان هستم و می خوام خاطرات سال اولم را برای شما تعریف کنم محبت

دوست صمیمی من سارا بود بااون خونه هم میرفتیم

مامانامون با هم دوست بودن وکلی چیز های دیگه

راستی چیز خنده دار بگم

یک دوست سال اول داشتم فامیلش غزلباش بود بچه تنبل کلاس مابود  هنوز که هنوزه بابام وقتی تنبلی میکنم میگه مبینا غزلباشخنده

اینم من توی جشن الفبا

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

محجوب بانو
13 خرداد 95 23:02
سلام عزیزم چقدر دوتاتون خوشکلین ما هم یه نی نی کوچولو داریم ...بیا ببینششش راستی مه یاس چن سالش هست
مامان خانمی ومبینا جون
پاسخ
سلام ممنون مه یاس هفت ماهشه
رفع موهاي زائد
13 خرداد 95 23:05
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
دکوراسيون فروشگاه
13 خرداد 95 23:42
ممنونم بابت مطاب خوبي که قرار ميدين
کیارخ
30 خرداد 95 8:26
مبینا جونم ماشالله برای خودت خانومی شدی خدا تورو برای مامان بابات حفظ کنه عزیزم تولد خواهر گلت هم مبارک باشه. بهترینارو براتون میخوام
تارا
2 مرداد 95 12:14
به به سلام مبینا خانوم گل چه خوب که شماها بزرگ شدین و میخواین خاطرات خودتونو بنویسین چه خواهر نازی داری به خوشگلی خودته عزیزم به مامانت سلام بسیار برسون گلم تارا خوشحال میشه شماره تو داشته باشه و باهم در ارتباط باشین شماره تارا رو تو خصوصی میفرستم برات
مامان خانمی ومبینا جون
پاسخ
ممنون منم شمارم گذاشتم
تارا
10 مرداد 95 14:43
مبارکت باشه