مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

اولین روز کلاس پنجم

1396/7/18 21:40
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیا  بغل                                                                                                                        چطورین بعد یک سال و چند ماهباکلی خاطره برگشتم من به کلاس پنجم دبستان رفته ام و بسیار خوشحالم چون ارشد مدرسه شدم راستی از شما چه خبر                                                                   یک ماه پیش تولدم بود96,6,6 تاریخ تولدم بود تولد نگرفتم غمگین                                                 اما فقط بابام و مامانم بهم کیف و کفش ست هدیه دادن چند ماه دیگه تولد ۲ سالگی خواهرم است       دی ماهخیلی خوشحالم راستی تولد نی نی های که  امروز به دنیا اومدن مبارکجشن                                                                                                                                                                              عکس خواهرم         عشقممحبتمحبتمحبت                       

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پوریا تهران
5 بهمن 96 4:38
خدا حفظش کنه سلام بعد از یه عالمه چرخیدن تو وبلاگ ها فقط وبلاگ شوما به روز بود خیلی خیلی خوشحال میشم به من سر بزنی یه چت روم شیک هم دارم که شما قدیمی ها رو میطلبه  منتظرما چت رومم نیومدی یه نظر تو وبم بده دلم خیلی گرفته بود آخه همه وبلاگ هایی که امشب میزدم میدیدم یا حذف شده بودن یا مطالبشون برای سال 1390 توقف کرده بودن آپ نشده بودن دوست دار شما پوریا نوعی همون هکرعقرب قدیمی
مامان خانمی ومبینا جون
پاسخ
اما من وبلاگ شما یادم نمیاد عزیز سکوت