مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

هفت علامت که فرزندتان شما را دوست دارد

1391/3/30 17:24
669 بازدید
اشتراک گذاری

هفت علامت که فرزندتان شما را دوست دارد. 

  

 

 

١- خیره شدن نوزاد تازه متولد شده به چشمان مادرش. این کار سختی است که او صورت شما را به خاطر بسپارد. او هیچ چیز درباره جهان نمی داند. ولی می داند که شما مهم هستید. 

٢- کودک شما وقتیکه در کنارش نیستید به شما فکر می کند. بین 8 تا 12 ماهگی وقتی شما اتاق را ترک کنید او چهره اش را در هم می کشد و وقتی باز می گردید خوشحال میشود.

٣-   کودک نو پا نسبت به  جواب منفی شما بدخلقی و قهر میکند. اما جیغ های او این معنی را نمی دهد که شما را دوست ندارد.

٤- در هنگام ناراحتی به سمت شما می اید. کودک در این سن شاید معنی دوستت دارم را متوجه نشود اما حرکات او قوی تر از زبانش می باشد.

٥- فرزند پیش دبستانی شما از باغ برای شما گل می کند. برای شما نقاشی می کشد و یا هر هدیه دیگری رابه نشانه علاقه به شما می دهد.

٦-کودک پیش دبستانی به تایید شما نیاز دارد. او شروع به همکاری در کار خانه می کند. او به دنبال راهی برای تحت تاثیر قرار دادن شما می گردد. کلمه " به من نگاه کن" را دائما تکرار می کند.

٧- وقتی به مدرسه  می رود درباره رازهایش به شما اعتماد می کند. همانند لحظه های دعوا و یا لحظات شرم اورش. شما محرم اسرار او هستید حتی اگر از اینکه او را در ملاء عام بغل کنید خجالت بکشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهدی کوچولو
30 خرداد 91 23:20
فکر کنم فرزند من زیادی منو دوست داره چون از صبح تا شب فقط کلمه مامان مامان هست که میشنوم تک تک سلولهای بدنم پر شده از مامان مامان گفتن مهدی خان.اعتماد به نفس رو عشق کردی مهتاب جون
نایسل
1 تیر 91 19:30
آخی چقدر باحال بودااا ای جان
نایسل
1 تیر 91 19:31
مرسی عشقم الهییی دیکته هامو 20 بگیرم قربون مادر بزرگتت عزیزم و خودتتت راستی زنده هستن که ایشالا؟
نایسل
1 تیر 91 19:31
راستییی خواهر الهی دوقولو شه وای من چقدر حال کنم
مامان یاس
1 تیر 91 21:45
واییی خیلی رویایی بود برای منی که مادر نشدم فوق العاده بود
مامانی درسا
2 تیر 91 0:57
مرسی عزیزم عالی بود .....
ني ني شكلك
2 تیر 91 17:34
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك يك مسابقه ي جالب و جذاب برگزار كرده است . مطمئنا" شركت شما در مسابقه خالي از لطف نخواهد بود . شايد شما جزو نفرات برگزيده باشيد و از جوايز ارزنده اين مسابقه بهره مند شويد!!! با تشكر
نایسل
2 تیر 91 19:06
مرسی عزیززززززززززززززززززززززززززززز دلم خیلی خیلی ممنون گلممم
مامان یاس
3 تیر 91 18:11
تولده تولده زودی بیاین تولد صلوات
iهادیم
4 تیر 91 17:31
منتظر نظرات خوبتون هستم.....