مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

من مامانم با دوتا فرشته

1397/2/13 20:30
831 بازدید
اشتراک گذاری
بنام خالق مادر

تابحال شده به مادر شدن اینجوری نگاه کنید

بارداری یک تجربه بی نظیر است.

تجربه زندگی دو انسان زیر یک پوست !

تجربه تپیدن دو قلب در یک بدن ،تجربه ای عشقی عمیق

با بچه دار شدن تا همیشه قلبتان بیرون از بدنتان قدم می زند و به زندگی ادامه میدهد!

حالا من مادر  دو فرشته هستم  روی زمین قدم می زنند
باورم نمیشه خدایا متشکرم برای همه چیز که به من لیاقت دادی مادر باشد
 
پسندها (7)

نظرات (4)

مامان نفیسهمامان نفیسه
15 اردیبهشت 97 9:28
سلام عزیزم چ دخملای نازی محبت  چ متن زیبایی! محبت گلی ما تو مسابقه شرکت کردیم. لطف میکنید 5 تا پست آخریمون رو لایک کنید؟ ایشالا جبران میکنیم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
16 اردیبهشت 97 1:38
واااای خدا چه عااااالی ولی راستش من از بچه دوممممم بشدت میترسممممم😓😓 ماشالله بهتون 😍😍🌸🌸 راستی خوشحال میشیم ب بوی بهشت ما هم تشریف بیاریید😍🌸🙏  
مامانیمامانی
15 خرداد 97 1:00
مادرشدن خیلی حس زیباییهآرام
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
15 خرداد 97 4:25
خوشی هاتان مستدام