مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

هنر مندی کاغذ سفید

1391/1/30 12:03
636 بازدید
اشتراک گذاری

هنرمندی فقط بایک کاغذ سفید وساختن

 تصویرهای ذهنی به شیوهای خلاق

 

هنرمند شدن با کمترین هزینه با بیشترین  خلاقیت

 

 
















































 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پریسا مامی صدرا و صهبا
23 فروردین 91 23:39
دوستان می خواهم در این وبلاگ مسابقه عکس کودک بگذارم در صورت تمایل کد عکسهای کوچولوتون رو بفرستید. قوانین ارسال عکس: عکس ها با کیفیت و بدون طراحی و روتوش ( فتوشاپ, زیباسازی عکس و قاب های آماده) باشد. دوستانی که عکس هایشان را ارسال می کنند از روز ارسال عکس تا مهلت پایانی می تواند در وبلاگ خود شروع به تبلیغ کند. هر شرکت کننده فقط یک عکس می تواند قرار دهد. دوستانی که می خواهند رای دهند باید آدرس وبلاگ خود را قرار دهد. از هر وبلاگ فقط یک رای منظور می شود. تاریخ و ساعت اعلام موضوع مسابقه بعدی توسط شخص برنده می باشد. عکسهای آتلیه مورد قبول نمی باشد. مهلت ارسال عکس : ازتاریخ 25 /1/91 تا 30/1/91 می باشد. موضوع مسابقه : نی نی متفکر جایزه مسابقه: طراحی تقویم ٩١ با عکس نی نی http://noruz1391.niniweblog.com/
مامانی طهورا
24 فروردین 91 8:48
خیلی جالب بودن من عاشق اینجور کارام خیلی ظریف و هنرمندانه بود
نسترن
24 فروردین 91 11:40
چقدر اینا جالب بودند همیشه وقتی به این چیزا نگاه میکنم خیلی حسرت میخورم چون خیلی دلم میخواست هنرمند بودم ولی راستش حتی یک ذره استعداد هنری ندارم واقعا شاهکارند
نسترن
24 فروردین 91 11:41
راستی مامانی چه دخمل خوشگلی داری از طرف من یک بوس گنده بکنش تازه 5 سالگیش هم مبارک هر چند خیلی روز رد شده
مامانی طهورا
26 فروردین 91 8:25
با سلام طهورا در مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده و منتطر آراء دوستان خوبشه لطفا تشریف بیارین
مامان یاس
7 اردیبهشت 91 11:06
واقعا عالی بود ببین انسان چه هوشی داره که اینکارها رامیکنه بااینکه کاغذ سفیده ولی خیلی زیباست و عجیب تر اینکه سفیدی هم زیبایی خیلی خاصی دارد و چه حوصله ای داشته فرد که این کارها را کرده اما الهام بخشه کاش یادم نره این چیزها وفرصت کردم انجام بدم یه خانمی بمن گفت وقتی حامله میشی بهترین فرصته که به رویاهات واقعیت ببخشی وکارهای که دوست داشتی انجام بدی را به واقعیت تبدیل کنی امیدوارم من از این زنهای سوسول نشم که یه بچه میخوان بیارن درازکش میشن
مامان آوین
7 اردیبهشت 91 15:21
واقعا" لذت بردم . عالی بود
ستاره
7 اسفند 91 22:29
واقعا عالی بود کیف کردم احسنت بر ذهن خلاقی که این شاهکار رو آفریده از شما هم ممنون که اینها رو تو وبت گذاشتی شاد باشی /.


بوسسسسسسسسس بازم بیا