مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

سخت ترین دوهفته سال 90

1390/11/12 8:45
1,027 بازدید
اشتراک گذاری
به نام " او " که یادش آرام بخش دل هاست !

 
به آرزوی تو یک شب ،
چنان شکست قلبم ،
که عاشقانه خدا را ، به غم ، و به سوز اشک هایم ، قسم دادم !
خدا ، نگاهم کرد ... تبسمی کوتاه ،
و من ... ، در انتهای نگاهش ، تو را دیدم !
... و باز ، دوباره تولدی شیرین ، تولدی تازه ...
اما این بار ، به آرزوی همیشه ، در کنار تو بودن ، شکست قلبم !
همیشه دوستت دارم
 
 
 
 

 

دختر گلم این دوهفته که مریض بودی تاریکترین روزهای سال بود برام  خیلی سخت بود کاش خدای مهربان مریضی را قسمت تو نکنه هروقت تو تب کنی من زودتر ازتو گرمم میشه حالا میفهمم که  مامان باباهای قدیم چرا میگفتند

درد بلات بجونم

 

 

هرچه بود گذشت اما کلی لاغر شدی عزیزم تو تب مریضیتم گلم  مهربون بودی هر وقت بیدار میشدی منو بالای سرت میدی دستم می بوسیدی عسل نازم  الهی دورت بگردم طلای من

شکلکهای جالب آروین

دخترم ما انسانها خیلی ناشکریم دائم بفکر نداشت وکمبودهای خودمان هستیم و چیزهایی که نداریم می شماریم و غافل از این هستیم که خدا مهربون بزرگترین داشته یعنی سلامت که همه نداشتهامون هیچ در مقابل اون به ما داده . درسته که میگن

نعمت سلامتی مثل یک تاج پرافتخار روی سر آدمهاست و اون فقط انسانهای مریض میبینند و بقیه غافلند از این نعمت

خداوند بزرگ تو را سپاس میگویم بخاطر هر ذره و هر لحظه و هر نفسی که آفریدی . آفریده ای و خواهی آفرید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ترنم
15 بهمن 90 17:47
الهی خاله قربون این عروسک ناز بشه خاله هیچ وقت نبینه این دخمل نازم مریض بشه عزیز دلم امیدوارم این جگر طلا دیگه هیچ وقت مریض نشه و همیشه سالم و سلامت باشه راستی مهتاب جون چقدر عکسایه کیک جالب بود ...´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““ ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨“\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( “,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
سمیه مامان ارمیا
1 اسفند 90 11:10
سلام مهتاب جون. چه دخمل نازی داری. خدا محافظش باشه همیشه.