مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

آرزوی مادران گذشته و پندی برای مادران آیند وحال

1390/8/12 10:47
958 بازدید
اشتراک گذاری

اگر میتوانستم فرزندم را دوباره بزرگ کنم

اگر فرصت داشتم فرزندم را دوباره بزرگ کنم 

به جای اینکه انگشت اشاره ام را به سوی اوبگیرم

آن را در رنگ فرو می بردم و همراه او نقاشی میکردم

13

 

به جای اینکه دائما کارهایش را تصحیح کنم با او ارتباط برقرارمیکردم

به جای اینکه به ساعت نگاه کنم به او نگاه میکردم

سعی میکردم کمتر بگویم وبیشتر توجه کنم

بیشتر با اودوچرخه بازی می کردم

وبادبادکهای بیشتری با اوبه هوا می  فرستادم

در چمنزار بیشتری  می دویدم 

وبه ستارگان بیشتری خیره می شدم

بیشتر بغلش می کردم وکمتر سرزنش میکردم

به جای اینک به اوسخت بگیرم  سخت تائیدش میکردم

اول اعتماد به نفس اش را می ساختم

بعد خانه وکاشانه اش را

کمتر درباره عشق به قدرت با اوحرف می زدم

وبیشتر درباره قدرت عشق

به جای اینکه عشق به قدرت را به او یاددهم

قدرت عشق را به او می آموختم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ناهید
12 آبان 90 19:07
ممنون مطلب خوبی بود استفاده کردم حتما ازش استفاده میکنم(در آینده)
ناهید
12 آبان 90 19:15
یه نظر خصوصی دار.