مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

این سختی هم گذشت

1400/8/18 21:55
242 بازدید
اشتراک گذاری


خدایا شکرت

خداوندا شکرت که همه جا با من هستی، شکرت که همیشه گرمای حضورت در قلبم حضور دارد، همیشه بهت ایمان دارم و تو تنها هدایت گر زندگی من هستی.

خداوندا شکرت که عاشقانه و خالصانه دوستت دارم.

خداوندا شکرت که این همه نعمت، سلامتی، پدر، مادر و کسانی که دوستشون دارم را به من هدیه دادی

بلاخره روزای سخت کرونایی گذشت.
برای اولین بعد دوسال بچه ها رو بردم شهربازی سربسته، کلی خوش گذشت، امیرعلی محو اطراف شده بود، مه یاس میخواست همه چی رو سوار بشه😂😂😂 بچه های دوران کرونا، این دوسال از همه بیشتر به مبینا سخت گذشت، ندیدن دوستاش، معلما ها، خواندن درس توی خونه، اونم درس های سخت تیزهوشان😢 دلش حتی برای حیاط مدرسه ام تنگ شده بود، قرار ماه دیگه بره مدرسه،وقتی یاد خودم می‌افتم، خنده ام میگیره 😂آرزو می کردیم برف بیاد نریم مدرسه، خدایا شکرت بلاخره داره بهتر میشه همه چی


این ، تولد دوسالگی امیر علی در کرونا


تولد پنج سالگی که یاس


اینم تولد ۱۴ سالگی مبینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)