مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

یک مهمون کوچلو خدا

1397/3/14 18:45
963 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خدای مهربان

دخترم مبینا برای سومین سال که داره روزه میگیره با اینکه شهریور ده سالش تمام میشه اما سه سال که روزه میگیره توی روزهای تابستون که خیلی از بزرگتر ها نمیگرین دختر کوچولو من با این اراده قوی میگیره خیلی دلسوزی میکنن براش اما منکه مادرش هستم غبطه میخورم به حالش ، خودم به سن دختر نازم که بودم آنقدر آگاهی نداشتم  انقدر خدا نمی‌شناختم  خداجون ممنونم که دخترم از خودم بهتر تو شناخت پروردگارش ولی واقعا سختی داره این روزا چون خیلی بلند آنقدر سرگرم بازی میشه که گرسنه گی یادش می‌ره سارا دوستش هم سن اون اما روزه نمیگیره  ولی آنقدر می‌فهمه که جلوی دخترم چیزی نمیخوره  توی بازی
فدات بشه مامانت که تمحلت زیاده کامل میگیره تمام روزه هاش رو

😘😘😘😘😘😘
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانیمامانی
15 خرداد 97 1:02
خدا حفظش کنه این دختر روزه دار ماه رومحبت ماشاالله به این اراده و اعتقادبوس
مامان صدرامامان صدرا
15 خرداد 97 1:25
تشویق
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
15 خرداد 97 4:23
چه دختر عاقل و فهمیده ای
عمه فروغعمه فروغ
16 خرداد 97 16:04
قبول باشه خانم گلمحبت....ان شالله عاقبت بخیریش رک ببینید مامان جانآرام
کیارخ خانم
10 دی 97 7:28
سلام مهتاب جون و مبینای عزیز نمیدونم منو یادتون میاد یا نه ولی من از زمانی که مبینا خیلی کوچولو بود میومدم اینجا و نوشته هاتون رو میخوندم نمیدونم چرا ولی حس میکنم من هم مثل یک عضوی از خانواده شاهد بزرگ شدن مبینا بودم... از شادیتون ذوق میکردم و عاشق حس این وبلاگ بودم... الانم افتخارات مبینا خیلی خیلی باعث خوشحالیم میشه... توی پستاتون دیدم که خدا یه دختر کوچولوی خوشگل و ناز دیگر هم بهتون هدیه داده و امیدوارم که زیر سایه شما و خواهر خوشگلش سالم و سلامت باشه... مدت ها بود ننوشتم و به بلاگفا نمیومدم ولی دلم یهو هوای اون دورانی کرد که میومدم به دوستام سر میزدم... دوست داشتید منو توی اینستا فالو کنید تا بیشتر در ارتباط باشیم KiarokhBabakhani