مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

ادامه گزارش سلامت جوجه کوچلو ما

1392/6/3 12:47
902 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجکم کلی حرف دارم برات بنویسم اما چیزی که ما مامانها همیشه کم داریم وقت گذاشتن برای خودمون،  جالب میگم برای خودم توی همین لحظه  که وقت پیدا میکنم بخودم فکر کنم  بازم برای شما مینوسیم جالب نیست خب وقتی مامان بشی حرف منو درک میکنی  مامان ها همیشه یک لیست دارن از کارهایی که دوست دارن انجامشون بدن اما وقت براشون ندارن  بگذریم

این تابستون شما مهد میرفتی ، زبان ادامه دادی، سفال هم به کلاسهات اضافه شد ، فعلا یک سیب سفالی درست کردی ، چندتا گل ، ویک ماهی  ادامه آموزش قران هم تجوید کار کردی ......

اینجا میخوام برات از سلامتت بنویسم ازاینکه چطوری از غنچه بگل داری تبدیل میشی ، من خودم خیلی دلم میخواست بدونم وقتی توی سن وسال شما بودم  رشدم چطوری بودم برای شما ینویسم انشاا... آینده با فرزندت مقایسه کنی

 

خب جوجو من وقتی یک ساله شدی  قدت 78         وزنت : 9/5

توی دوسالگی  قد:                                 95        وزن:    13

در سه سالگی قد:                               103        وزن:    15

در چهارسالگی: قد :                             107        وزن :   17

پنج سالگی :                                      115        وزن :    19

شش سالگی :                                  120         وزن :22/5 

   دختر گلم امسال برای آغاز مدرسه کارنامه سلامت تکمیل کردیم که وضعیتت از این قرار بود . قد عالی بود، یکی دو کیلو اضافه وزن داشتی  داری هروز دوچرخه سواری میکنی تا کم شه ، چشمات تا قبل از 5 سالگی نمره نداشت این یک ساله که تلوذیون زیاد نگاه کردی یا بازی رایانه نمره پیداه کرده البته خیلی کم 22 پاینتر از نیم اما قرار شد یک یکبار دیگه اوایل مهرماه بری چشم پزشکی که ببینن  تغییر کرده یانه ، دندان هات همه سالمند دوتا دندون آسیابت در اومده بود که رفتیم دندانپزشکی پلمشون کردیم ، یعنی شیارهای روش پرکردیم 

 

یک دلنگرانی من دست توی دهانت کردن وناخون جویدنت که قرار شد چند جلسه ببرمت پیش روانشناس  البته بیشتر موقع تلوذیون دیدن 

رشد نرمال بود هیچ مشکلی نداشتی هوشتم عالی بود وقتی کارنامه سلامتت دادم به معلمتون گفت:نمره هوشش فعلا توی ثبت نام کرده بالاترین

خب حالا از حال وهوای این روزا برات بگم دیگه با  باباجون تصمیم گرفتیم ماه آخری مهد نری میخوام وسایل مدرسه با سلیقه خودت بگیریم اگه بشه یکی دوتا مسافرتم بریم دیروز با مربیت خداحافظی کردی کلی هم بوسیدین مربیت ازم قول گرفته بعضی وقتا بیارمت پیشش

فعلا درکوراسون اتاقت عوض کردیم خیلی از عروسکها واسباب بازی جمع کردیم قرار شد یک کتابخانه زیبا برات درست کنیم تختم به پیشنهاد خودت میخوایم از تور بدوزیم قرار شد یک میز تحریر کوچلو برات بگیرم ودیگه وسایل مدرسه .....

دیروز دیگه مهد نرفتی وتوی خونه کلی باهم بازی کردیم وآشپزی کردیم شما باخمیر بازی هات کلی شکل درست کردی با مبایل عکس گرفتی وپیشنهاد کردی بزار توی وبت بروچشم

اولی لانه پرنده است مامانشون قبل از اینکه بچه ها سر از تخم دربیارن براشون کرم گذاشته بخورن (مامان مهربون)نیشخند دومی کیک تولد

بستنی ، پیتزا ، هندوانه، پیراشکی

اینم خودت حدس بزن

بوسسسسسسسسسسقلب



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان تارا
30 مرداد 92 0:17
سلام سلام
خوش اومدین
بالاخره تصمیم گرفتی یه سروسامونی به اینجا بدی؟
چه جالب خیلی شبیه قد و وزن تاراست


ما اومدیم پیشتون دلمون تنگ بوسسسسسسسسس
معصومه
30 مرداد 92 11:14
چه عجب خانوم بالاخره شما آپ کردی؟خوبی ؟ چه خبرا؟
ماشااللله به این دختری فعال چقد کلاس میبریش..
بوسسسسسس


الان میام پیشت گلم کلی دلم تنگ شده برات بوسسسسسسسس
مهسا مامان نورا
2 شهریور 92 17:18
سالم باشی خاله
لحظه های من و تو
3 شهریور 92 22:54
جالب بود منم یادم بمونه این کار قشنگ رو واسه بچم انجام میدم


چه مامان خوبی میشی شما بوسسسسسسسسس
مهدی کوچولو
5 شهریور 92 17:29
به به چه دختریدیگه چی میخوای مهتاب جون؟
خوشگل و خوب و خانم


مرسی مامان خوب مهربون