مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

دریا

1392/4/18 13:06
1,530 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک مامان نمیدونی چقدر دلم میخواد برات بنویسم  دلم برای این خونه شیشه ای وهمه دوستای گلم که نمیتونم ببینمشون وببوسموشون اما باتمام وجود حس شون میکنم وبراشون بهترینها رو میخواد خیلیییییییییییییییییییییی تنگ شدهماچماچماچماچماچماچماچ

  چند هفته پیش شما رو بلاخره توی یک مدرسه خوب ثبت نام کردم بعد قرارشد بریم واکسن بزنیم نگران   شما خیلی شجاع بودی دوتا واکسن به دستهات زدن شما فقط یک آخ کوچلو گفتی  ماچ ولی تا دوهفته درد داشتی  گریه

هفته پیش خاله جون دعوتمون کرد بریم باهم شمال کلی خوش گذشت شما حسابی با پارسا بازی کردی  به منم با خواهری گلم خیلی خوش گذشت ازهمه بهتر این بود که دیگه از فکر اینکه چی نهار یا شام درست کنیم راحت بودیم . یک پامون دریا بود یک پامون بازار نیشخند حسابی از خجالت جیب باباییها در اومدیم   زبان

 

 

ماچ

ماچ

ماچ

ماچ

ماچ

ماچ

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

لحظه های من و تو
19 تیر 92 0:01
مامان خانمی چه حالی کردین ، جای مارو هم خالی میکردین


همیشه به یادتونم
ساراکوچولو
19 تیر 92 17:45
س...مدرسه رفتن گلم مبارک باشه...ممنون به ماسرزدی..این روزها بقیه دوستان وبه من کم سرمیزنن...اما اشکال نداره هدف بودن وبس..ممنون از راهماییت البته من به پیشنهاد بعضی از دوستانم رفتن به توالت به سارا دارم یاد میدم وقرار گزاشتم همون یک سال ونیم ازش بگیرم...دعاکن موفق بشم...البته بدهم نگذشت توی این مدت چون دخترم طی این دووسه هفته فهمیده توالت برای چیه وکارش میکنه


امیدوارم موفق بشی عزیز دلم بوسسسس
مامان تارا
20 تیر 92 15:02
سلام سلام به مهتاب جونم و دخمل خوشگلش مبینا جوووووووووووون

به به همیشه به گردش ... تابستون و شمال و کنار دریا و همراه با آبجی جون و.... معلومه خوش میگذره

کارخوبی کردین چه معنی داره پولها تو جیب بابایی ها کپک بزنه !!!1

چه عکسهای شاد و خوشگلی بوس برای این دخملی ناناز


ممنون رویا جونم بوسسسسسسسسس
مامان ترنم
21 تیر 92 10:01
هميشه به سفر عزيزم. اميدوارم هميشه همينطور خوش باشي. و همينطور هميشه جيب باباها پر باشه كه مامانا هم بتونن چند روزي براي خودشون زندگي كنن.
ترنم
23 تیر 92 22:00
خدا را شکر که سفر حسابی بهتون خوش گذشته و جیب آقایون محترم هم خالی کردید قربون صورت ماهه طلایه خاله


بوسسسسسسسسسسسسسس فدات شم
مامان ضحی
24 تیر 92 11:49
همیشه شاد باشی خاله ای


ممنون خاله گلم
بهار مامانه برسام
27 تیر 92 22:35
انشالله همیشه به گردش
خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته
کم پیدایی خان خانما
ناناز دخملی رو ببوس از طرف من
موفق باشی و انشالله همیشه خوش باشید


ممنون گلم
مائده(ني ني بوس)
31 تیر 92 14:32
خاله جون منم مثل تو عاشق دريام


مممنون خاله گلم
shirin
5 مرداد 93 17:47
سیلام خوبین؟من واسه تولد عشقم ی وب درست کردم میخوام واسش کامنت تبریک جمع کنم ممنون میشم بیاینو حداقل 3 کامنت یا اگه تونسین بیشتربزارین