مبینامبینا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مه یاسمه یاس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

✿◠‿◠ پری رویاهای من ✿◠‿◠

مادرانه من برای سه تا فرشته

قطار 92 به راه افتاد

1392/1/16 11:59
949 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکوفه مامان

تعطیلات نوروز به شما خیلی خوش گذشت به خصوص مهمان های عزیزی که با اومدنشون خونمون از همیشه گرمتر شد . با هم مسافرت رفیتم وبه شما کلی خوش گذشت وقتی صدای بازی شما رو با بچه ها میشنیدم حاضر بودم هر کاری بکنم این صدا ادامه داشته باشه .دعواهاتون هم خنده دار بود ماچ

عزیزکم باز سال جدید اومده ومن کلی براش برنامه ریزی کردم چشمک نمیدونم چندتاش میتونم عملی کنم از سال پیش راضی نیستم منو از خیلی از عزیزهام دور کرد

الان یکدفعه متوجه شدم داری توی آشپزخونه میگی آخرین آرزوتو بکن میخوام بخورمت سریع اومدم ببینم چه کار میکنی دیدم روی دوتا کتلت شکل کشیدی یکی خندون یکی غمگین اون غمیگنه میخوای بخوری گفتم چرا اول این میخوری میگی چون نباید کسی غمگین باشه الهی فدات شم

گلم اینم یکی از کارهای عجبیت سه تا بلوز عید برات گرفتیم یکی رو نمیپوشی روش یک دختر چشمک میزنه تکه دوزی شده شما میگی از دخترش بدم میاد مپرسم چرااینکه قشنگه میگی اخلاقش بده خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

یه نی نی توو خواب و رویا
16 فروردین 92 12:30
مهتاب جون دخترتون خیلی نازه خدا برات نگه داره


ممنون عزیز دلم
مامان تارا
16 فروردین 92 21:13
قربون این دخمل نکته سنج و باهوش
ایشالا همیشه به شادی و گشت و گذار باشین / و عزیزانتون هم همیشه درکنارتون


ممنون خاله جونم بوسسسسسسسس
مامان تارا
16 فروردین 92 21:13
سلام سال نوتون مبارک باشه ما برگشتیم با اولین پست سال جدید


خوش اومدید عزیزم بوسسسسسسسسسسس
مامان ترنم
17 فروردین 92 7:37
خسته نباشي خانومي از مهمون داري. البته اگر با عزيزان باشي هيچ وقت خستگي معنا نداره.
گلم اميدوارم سال جديد پر از خير و بركت باشه براتون.



ممنون گلم
ساراكوچولو
17 فروردین 92 23:45
ماشالله به دخترم چه چقدرنازوبزرگ شده زنده باشه


ممنون گلم
sara kocholo
17 فروردین 92 23:47
/وخيلي ممنون به من وساراجون سرزدين....
روزگارزودميگذره وهيچكس نميدونه كي بچه هابزرگ ميشن وخودم هنوزباورندارم ساراجون من داره كم كم بزرگ ميشه ....هميشه منتظرتونيم...


حتما میام پیشت
مامان سانلی
18 فروردین 92 15:50
سلام به دوست نازنینم و دختر گلش..سال نوتون مبارک باشه...ایشاا... تو تمام واگن های قطار امسالتون پر از سلامتی و خوشحالی باشه...واگن بزرگه هم پر از پول باشه
امیدوارم تمام برنامه هاتون به خوبی عملی بشه و نتیجه همشونم عالی باشه..
مبینا جونم میبوسمت


وای ممنوم چه آرزوهای خوبی منم بهترینها رو برات آرزو دارم بوسسسسسسسسسسسس
kiarokh
18 فروردین 92 19:24
ســـلآم عزیزم

سال نوت مبارک باشه ... امیدوارم امسال سال خوبی داشته باشی

امیدوارم خدا دختر گلت رو برات حفظ کنه

منم بعد از قرن ها اومدم به روز کردم دوست داشتی بیا پیشم خانومی

میام گلم پیشت
سودابه
18 فروردین 92 20:04
سلام .خوبید؟سر تا سر زندگیتان سبزوبهاری وهر روزتان نوروز .عیدتان مبارک.
دعاگویتان بودم
عجب.
اینکارهارو از کجا یاد گرفتی شیطون


ممنون مامان سودی گلم منم براتون بهترین هارو آرزو دارم
مهدی کوچولو
19 فروردین 92 20:10
عزیزم نوروزتون مبارک سال خوبی داشته باشید چه خلاقیتی خیلی بانمکی عزیزم همیشه زنده باشی و بخندی


ممنون عزیزم شما سال خوبی داشته باشی
مامانی درسا
20 فروردین 92 3:53
عزیزم دخترک عاقلم همیشه خوش باشی ...... من فدات بشم که میدونی اخلاق کی بده کی خوب دوست داری همیشه شاد باشی انشاالله همیشه خنده روی صورت جا خوش کنه عزیزم
مامان ضحی
21 فروردین 92 1:40
هزار ماشالله به دختر نازو باهوش


ممنون گلم
مامان سونیا
21 فروردین 92 8:43
چقدر شما کار انجام دادید خانمی خسته نباشید مهمون داری کردید مسافرت رفتید دورهم بودید انشاالله که جمعتون همیشه جمع باشه و خاطرتون سبز وخرم و احسنت به گل دختر زیرک و باهوش و البته خلاق


آره گلم این یکی از بهترین عیدها بود
لحظه های من و تو
23 فروردین 92 20:01
وای عزیزدلم . چه درک و فهمی داره ماشالله


ممنون عزیزم
ستاره زندگی
23 فروردین 92 23:45
سلام سال نو مبارک
قربون دختر دل شاد مون بشم


سال نو شما مبارک
مامان ترنم
26 فروردین 92 9:18
عزيزم پس كجايي؟ خيلي دير به دير مياي. دلمون خيلي براتون تنگ شده.


میام پیشت عزیزم دل ما براتون تنگ شده بوسسسسسسسسسسسسس
سپیده از وبلاگ "کودک من"
26 فروردین 92 10:08
سلام خانمی. مهتاب جون رو تو مسابقه ما شرکت بده. البته فکر کنم یکی از کاردستیها رو قبلا درست کرده!! منتظر کاردستی های زیبا هستم


باشه عزیزم میام پیشت